Gå til innhold

Miste lappen av alkohol?

Anbefalte innlegg

Gjest på vannvogna
Skrevet

Las artikkelen under som omhandlet NHD. Kan en virkelig miste lappen om en er alkoholisert? Jeg drikker som en svamp, men rører aldri bilen etter en slurk med øl.

Synes promillekjørere er egoistiske drittsekker uten hjerne, men kan jeg miste lappen om jeg er alkis?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, du mister ikke førerkortet om kun kun drikker. Om du derimot kombinerer det med bilkjøring......

Skogstrollet
Skrevet

Tipper han i artikkelen hadde en del fyllekjøringer bak seg og har vist at han ikke kan la vær å kjøre når han drikker.

Gjest på vannvogna
Skrevet

Nei, du mister ikke førerkortet om kun kun drikker. Om du derimot kombinerer det med bilkjøring......

Phu...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...