Gå til innhold

Liste over kognitive terapeuter

Anbefalte innlegg

Gjest Erikz

Hei

Lurte på hvorvidt listen fra denne siden; http://www.kognitiv.no/FullArticle.aspx?m=729 inneholder navn over alle kvalifiserte kognitive terapeuter?

Bor ved Hamar området og har bestemt meg for å bruke kognitiv terapi mot min panikklidelse. AD i seg selv er i alle fall ikke tilfredsstillende behandling og jeg er skuffet over at legen ikke gir en bedre oppfølging.

Jeg vurderer å skrive et lite "brev" hvor jeg beskriver min situasjon/bakgrunn for ønske om behandling. Er dette hensiktsmessig for behandleren ?

Kanskje kan legen min være med å hjelpe meg å finne en god behandler?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311050-liste-over-kognitive-terapeuter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Kognetiv behandling mot panikkangst er kjempe bra. Et brev er nyttig å skrive, pass på at du er oversiktlig (mellomrom!), ikke skriv en roman, gjør det kort og greit, skriv litt om tidligere liv, hva du tror har ført til lidelsen og hva du ønsker med terapien. Din lege kan være behjelpelig men som regel har de liten peiling, jeg ville sendt brev til alle på listen/evt ringt dem + sendt brev dersom vedk hadde ledig tid osv. Er vanskelig å gi anbefalinger på terapeuter; hvem en opplever som bra kan en annen oppleve som grusom. Start med blanke ark. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...