Gjest gloria79 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei. Jeg er så "redd" og urolig i hverdagen. Vi har en datter på 10 mnd. I den siste uken har jeg gått en del ned i vekt da jeg ikke har noe lyst på mat. Det tapper meg for energi kjenner jeg. Ellers har jeg en "vond" klump i magen, er hele tiden redd for å ikke strekke til i ft min datter! Huff det er sånn en ekkel følelse. Så har jeg en tendens til å svartmale alt, så ser jeg veldig framover i tid... Og da blir jeg overveldet av ansvarsfølelse.. Vil vi bli en god familie for jenta? Er hun fornøyd med oss? Strekker vi til for henne? En annen ting er at jeg er redd for å være syk, alvorlig syk. MS er en ing jeg frykter veldig! Og kreft, og bechtrevs, som min far har. I ung alder hadde jeg flere utbtudd av regnbuehinnebetennelse. Idag er følelsen av å ikke ha NOEN energi værst. Orker jeg trille tur idag? Orker vi være med på trening etc når den tid kommer? Huff det er så mye. Hodet finner ikke rom for alt! Det går fullt. Så er jeg noe forvirra med tanke på dager går litt i surr etc. Når man går hjemme hele uker/mndr blir det litt monotont. Ingen store forskjeller på dagene. Jeg er i jobb til vanlig, og har vært det i nesten 7 år. Jenta vår er født etter prøverørsbeh. Vi venta lenge på henne ja! Og kanskje har vi ikke vært flink nok til å spørre om hjelp til småting i hverdagen. "ønsket barn, godt voksne foreldre etc" Vet ikke, kanskje har det blitt litt for mye for oss. Hva skal jeg gjøre? Har fått time til min lege imorgen for å høre om råd. Kan ikke ha det snn, det går bare ikke. Å ha en baby på 10 mnd er ingen lett jobb, hun krever sin mann! Men pappan er flink nå når jeg sliter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311069-lider-jeg-av-f%C3%B8dselsdepresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er mulig du har en fødselsdepresjon, ja. Men nå har du legetime og det er en veldig god start. Vær helt ærlig med legen din om hvordan du har det, det finnes god hjelp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311069-lider-jeg-av-f%C3%B8dselsdepresjon/#findComment-2536222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.