Gjest energi kom til meg :_( Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Er så sliten at jeg holder på å ramle. Men kan ikke det nå, har 140 ting å gjøre, minst. Help, hvordan greie å stå oppreist? Finnes det en vidunderkur? Har hørt om rosenrot f.eks virker det?? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Du tar deg en høneblund på sofaen, 30 min, max 45. 0 Siter
Gjest Søndagssol Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Kanskje du skulle glemme de 140 tingene du har å gjøre en liten stund..og gjøre noe som gir deg påfyll først...:-) F.eks gå en tur ut i naturen, eller noe som er lystbetont for deg. Er sikker på at det funker minst like godt som Rosenrot og mye raskere.. 0 Siter
sola60 Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Du tar deg en høneblund på sofaen, 30 min, max 45. Spis sunt og drikk minst 2 liter vann nå i varmen! Det hjelper også å sette opp ei liste over de ti første absolutt nødvendige ting du må gjøre. Da oppdager jeg plutselig at det er mange ting som kan vente litt...:-)) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg for min del lærer meg å priotere i hverdagen; hva er viktigst å bruke energien på, hva kan jeg velge bort, er jeg nødt til å ha et strøkent hus feks... (Bare noen tips). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.