Gå til innhold

Trening er balsam for sjelen

Anbefalte innlegg

Gjest Trenings_iver

Jeg har begynt å trene aktivt nå og merker at det hjelper noe enormt på psyken.Hver morgen er det en rask joggetur samt styrketrening.

Elsker å høre på musikk og demonene mine blir jaget vekk.Tror de er for late slik at de ikke orker å bli med meg når jeg løper i fra de : P.Å fokusere på kroppen og enkle ting som å løpe litt raskere,som at jeg er sliten i beina.Fullføre og ta meg ut.

Etter treningen så har jg masse endorfiner og den grå skyen jeg ofte våkner opp med har forsvunnet.Jeg får en slags følelse at skjebnen kan gi meg hvilke utfordringer som helst. Jeg sier bare "bring it on". Så takler jeg det.

Etter at jeg begynte å trene har det gitt positive ringvirkninger på andre området av livet mitt.Jeg er blitt flinkere til husarbeid og andre mer kjedelig ting.Trening gir meg struktur og noe å fokusere på det.I forhold til angst og depresjoner er det også veldig flott.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311131-trening-er-balsam-for-sjelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bareentanke

Hvis dere ikke tror meg så kan NHD google navnet mitt og finne resultatliste for både maraton og skogsløp.

Hvorfor skulle vi ikke tro deg? Jeg for min del trenger ikke Nhd til å bekrefte noe som helst. Håper du tar opp treningen igjen i og med at det fungerte som medisin for deg. Hadde vært en god erstatning for den andre "medisinen" som klusser til livet ditt.

Skogstrollet

Hvorfor skulle vi ikke tro deg? Jeg for min del trenger ikke Nhd til å bekrefte noe som helst. Håper du tar opp treningen igjen i og med at det fungerte som medisin for deg. Hadde vært en god erstatning for den andre "medisinen" som klusser til livet ditt.

''Hvorfor skulle vi ikke tro deg? Jeg for min del trenger ikke Nhd til å bekrefte noe som helst. Håper du tar opp treningen igjen i og med at det fungerte som medisin for deg. Hadde vært en god erstatning for den andre "medisinen" som klusser til livet ditt.''

Takk for tilbakemeldingen. Grunnen er fordi jeg har skrevet så mye stygt her at ingen noengang vil ta deg jeg skriver alvorlig igjen. NHD vet mitt navn, og kan søke på google. Jeg ønsker å ta opp igjen treningen, men kan ikke det når jeg bor i et hus som gjør meg trøtt og ødelegger mitt immunforsvar. Alkohol er ikke en god medisin nei. Jeg hater den, men den gir meg et pusterom så lenge jeg er beruset.

Annonse

Gjest bareentanke

''Hvorfor skulle vi ikke tro deg? Jeg for min del trenger ikke Nhd til å bekrefte noe som helst. Håper du tar opp treningen igjen i og med at det fungerte som medisin for deg. Hadde vært en god erstatning for den andre "medisinen" som klusser til livet ditt.''

Takk for tilbakemeldingen. Grunnen er fordi jeg har skrevet så mye stygt her at ingen noengang vil ta deg jeg skriver alvorlig igjen. NHD vet mitt navn, og kan søke på google. Jeg ønsker å ta opp igjen treningen, men kan ikke det når jeg bor i et hus som gjør meg trøtt og ødelegger mitt immunforsvar. Alkohol er ikke en god medisin nei. Jeg hater den, men den gir meg et pusterom så lenge jeg er beruset.

Bare hyggelig:) Vel, jeg er av den oppfatning at vi alle i ulike faser i livet trenger at noen ser forbi det man kan få seg til og si og gjøre når det røyner på. Jeg har sett at du har hatt noen "dårlige" dager her inne - men det har ikke fått meg til og tro at du ikke eier troverdighet.

Jeg er sikker på at du en dag vil finne veien ut av håpløsheten og at du vil innse at du er sterk nok til og bryte med det som bryter deg ned. Det må bare rett og slett gå en liten "positiv fanden" i deg - og du vil endre kurs. Ikke lengre finne unnskyldninger for og opprettholde det som i dag ikke gavner deg.

Jeg ønsker deg lykke til på den veien :)

Gjest ToneVe

Jeg er så enig med deg, opplever akkurat det samme. I tillegg blir man i bedre form og mer fornøyd med seg selv, noe som heller ikke er så dumt. Jeg har akkurat kommet hjem fra min første ordentlige tur i den norske fjellheimen. Kan ikke huske sist jeg følte sånn indre ro og tilfredshet. Da kan man virkelig snakke om balsam for sjelen..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...