Gå til innhold

Dette begynner å bli tåpelig

Anbefalte innlegg

Gjest Øyenstikkeren

Jeg er så lei av å være alene ( singel ) at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Dette med utseende, ingen klarer og forstå hvorfor jeg er alene når jeg ser ut som det jeg gjør. Og jeg blir så utrolig deprimert av det at jeg nesten nærmer meg en krise (igjen )

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre heller, har prøvd å være positiv og det der, men det fungerer ikke. Dem som tror at å ha et bra utseende ikke gjør det vanskelig å få en kjæreste, bør tror om igjen, mange ganger.....Jeg gidder ikke bry meg mer, har gitt opp å finne en " partner ". Så får dere andre ha det kjekt med deres kjærester.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311144-dette-begynner-%C3%A5-bli-t%C3%A5pelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Øyenstikkeren

Hvis du ser bra ut og alt er ok er det muligens deg og ikke dem, øyenstikker. Hvor det butter kjenner jeg deg ikke godt nok til å si noe om, men jeg har en liten følelse av at det har med forventninger å gjøre.

Jeg vet at det har mye å gjøre med meg at jeg ikke har type, men jeg er ikke en av dem som sitter i sofaen og venter på at " han " skal banke på døren. Jeg Prøver faktisk, men ingenting skjer !

Skulle nesten ønske at jeg så ut som en gjennomsnittlig person, istedenfor å bli kun stirret på hele kvelden på byen av pysete menn.

Jeg vet at det har mye å gjøre med meg at jeg ikke har type, men jeg er ikke en av dem som sitter i sofaen og venter på at " han " skal banke på døren. Jeg Prøver faktisk, men ingenting skjer !

Skulle nesten ønske at jeg så ut som en gjennomsnittlig person, istedenfor å bli kun stirret på hele kvelden på byen av pysete menn.

Jeg trodde du var en mann. Uansett, mann eller kvinne, det er _aldri_ bare utseende som avgjør hvor populær en er. Det handler mye om ustråling og sjarme også.

Gjest surikatt

Ja, det syns jeg også hørtes tåpelig at om man bare ser bra ut så ordner kjæreste seg nærmest automatisk.

Nei, hvorfor skulle du være positiv når du er lei av å være alene eller singel.

Det at du ikke er så opptatt av å finne en partner er kanskje lurt?

Jeg traff nemlig en rett etter at jeg sluttet å "lete"!

Annonse

Gjest ToneVe

Jeg tror faktisk ikke utseende har noe å si i det hele tatt for hvorvidt man er singel eller ikke. Det handler om helt andre faktorer.

Tror ikke det er så lurt å "stresse" med å få seg kjæreste heller, kan fort virke mot sin hensikt. Prøv å være fornøyd med sånn som du har det og ro litt ned, så kanskje ting skjer litt av seg selv. Lykke til :-)

Har inntrykk av at man må senke skuldrene og ja, slutte å lete (aka ikke hele tida date, og vurdere vurdere) for å faktisk få seg kjæreste. Kanskje det vil hjelpe å ikke vurdere gutter ut fra hvorvidt de er kjæreste-materiale eller ikke. Bare heng med dem for å ha det gøy, har dere ikke noe til felles, så gå videre. Glem å være på sjekkern, bare gå ut og prat med menneskeheten.

Jeg fant også min kjære da jeg sluttet å lete. Jeg dreit lekte litt rundt, pratet med folk fordi jeg kjeda meg, underholdt meg selv mest. Prata litt med en søt kis, bare fordi han var søt og morsom. Da vi møttes for å se en tv-serie vi begge hadde knall-lyst til å se sa det bare pang.

Ingen kommer om du sitter og venter, men ingen kommer om alt du er å desperat jakte på noen heller. Bare slapp av og gå innom livet på jakt etter venner og moro, så ordner det seg nok.

Gjest sierdudetja.

Men når de ser på deg, da er det jo opp til deg da, hvilken vei det skal gå....hvis du smiler pent tilbake, flørter litt med blikket, da kan det hende det kommer langt fler bort til deg. Hvis du bare stirrer tilbake, ja, da kommer de ikke.

Gjest Rafens

''Skulle nesten ønske at jeg så ut som en gjennomsnittlig person''

Synes ikke det er rart du er singel, gitt.

Ikke lett å si hva som er årsaken. Men har du utseende med deg, så er det nok noe med din oppførsel eller væremåte som gjør at du ikke får klaff.

Jeg har "kjent" jenter som ikke får seg kjærester og noen av dem er svært vanskelig å få skikkelig kontakt med, de virker veldig uinteresserte og benytter aldri de sjangsene de har for å utvikle noe. Det er måte på hvor "hard to get" dere skal være også. De fleste menn gidder ikke å være med på den leken altfor lenge. En viss interesse tilbake må man få.

Noen henger så tett på venninna at mannen aldri får et sekund alene med dem heller, det er pyton.

Eller så kan det være at du har noen egenskaper som mennene ikke liker og trekker seg unna, det kan være surhet, for høy på pæra, virker veldig sær, gjerrig, lite interessert i det meste, dum bimbo, desperat, osv, osv.

Hvorfor du har det slik er vanskelig for andre å vite så lenge vi ikke kjenner deg, men hadde vi truffet deg så kanskje vi hadde sett det.

Men for all del, jeg har sett jenter som har veldig gode kvaliteter også, som av en eller annen grunn ikke får seg kjærester og som jeg aldri har skjønt hvorfor.

Ellers har du fått mange gode råd i tråden.

Annonse

Gjest Jente31

Ikke lett å si hva som er årsaken. Men har du utseende med deg, så er det nok noe med din oppførsel eller væremåte som gjør at du ikke får klaff.

Jeg har "kjent" jenter som ikke får seg kjærester og noen av dem er svært vanskelig å få skikkelig kontakt med, de virker veldig uinteresserte og benytter aldri de sjangsene de har for å utvikle noe. Det er måte på hvor "hard to get" dere skal være også. De fleste menn gidder ikke å være med på den leken altfor lenge. En viss interesse tilbake må man få.

Noen henger så tett på venninna at mannen aldri får et sekund alene med dem heller, det er pyton.

Eller så kan det være at du har noen egenskaper som mennene ikke liker og trekker seg unna, det kan være surhet, for høy på pæra, virker veldig sær, gjerrig, lite interessert i det meste, dum bimbo, desperat, osv, osv.

Hvorfor du har det slik er vanskelig for andre å vite så lenge vi ikke kjenner deg, men hadde vi truffet deg så kanskje vi hadde sett det.

Men for all del, jeg har sett jenter som har veldig gode kvaliteter også, som av en eller annen grunn ikke får seg kjærester og som jeg aldri har skjønt hvorfor.

Ellers har du fått mange gode råd i tråden.

Vil bare fortelle deg at jeg har lest mange av dine svar her på dol, og jeg synes det er kjempefint at du deler mye med oss -sett fra en manns side.

Selv sliter jeg mye ift det motsatte kjønn, jeg føler meg utrygg, usikker osv.

Men ved å lese dine svarinnlegg, så får jeg et lite "innblikk" i deres (menns) verden, noe som kan gjøre det lettere for meg å bli tryggere og sikerere ift det motsatte kjønn.

Håper du fortsetter med dine svar. Følte bare for å si det til deg :o)

Vil bare fortelle deg at jeg har lest mange av dine svar her på dol, og jeg synes det er kjempefint at du deler mye med oss -sett fra en manns side.

Selv sliter jeg mye ift det motsatte kjønn, jeg føler meg utrygg, usikker osv.

Men ved å lese dine svarinnlegg, så får jeg et lite "innblikk" i deres (menns) verden, noe som kan gjøre det lettere for meg å bli tryggere og sikerere ift det motsatte kjønn.

Håper du fortsetter med dine svar. Følte bare for å si det til deg :o)

Takk skal du ha, det var da et koselig innlegg:-)

Men hvorfor er du så usikker da og hvorfor? Vi er ikke så farlige eller skumle.-)

Gjest sjøstjerna

Ikke anta automatisk at du har "bra" utseende.

Smaken varierer, og noen menn finner deg sikkert ufordragelig, andre synes du er gjennomsnittlig, og andre igjen finner deg helt til å spise opp.

Jeg har ei klassevenninne som mente hun var så vakker. Hun forble enslig. Hun var ekstemt selvopptatt- og ved et gjensynstreff hvor folkene ikke hadde sett hverandre på x antall år- så var hun mest opptatt av at hun ble med på alle sine bilder i sitt kamera!!! Ikke like opptatt av at alle de hun ikke hadde sett på alle de årene ble satt på film. Som sagt- hun mente selv hun hadde utseende på sin side. Jeg har aldri syntes hun er spesielt pen, heller en jålete pyntedukke for spesielt interesserte.

At hun forble enslig- og alltid har hatt trøbbel med å holde på en mann- forbauser meg ikke. Ingen menn vil vel kontinuerlig være _usynlig_ og lite verdsatt tjener som bare skal dyrke en selvdigger?

Tror nøkkelen til å finne partner er å være blid og omgjengelig, med omtanke for andre. Ikke være desperat.

Gjest Jente31

Takk skal du ha, det var da et koselig innlegg:-)

Men hvorfor er du så usikker da og hvorfor? Vi er ikke så farlige eller skumle.-)

;o)

Har sikkert noe med min dårlige erfaring med menn å gjøre. Tror automatisk at de har en baktanke.. Og jeg kvier meg for å ta kontakt selv også, fordi jeg automatisk tenker at de da tror jeg også har en baktanke, selv om eg ikke har det (og det har ingenting med innbilskhet å gjøre). Jeg trives gjerne sammen med menn, pga humor osv.

Men jeg jobber med saken. Har en mannlig terapeut på min egen alder, som jeg ser på som en stor fordel grunnet dette.

Jeg har som sagt lest mange av dine svar innlegg, og på den måten ser jeg at det finnes snille menn, og som respekterer sine nærmeste. Det er fantastisk godt å lese :-)

;o)

Har sikkert noe med min dårlige erfaring med menn å gjøre. Tror automatisk at de har en baktanke.. Og jeg kvier meg for å ta kontakt selv også, fordi jeg automatisk tenker at de da tror jeg også har en baktanke, selv om eg ikke har det (og det har ingenting med innbilskhet å gjøre). Jeg trives gjerne sammen med menn, pga humor osv.

Men jeg jobber med saken. Har en mannlig terapeut på min egen alder, som jeg ser på som en stor fordel grunnet dette.

Jeg har som sagt lest mange av dine svar innlegg, og på den måten ser jeg at det finnes snille menn, og som respekterer sine nærmeste. Det er fantastisk godt å lese :-)

Takk igjen:-)

Men hva mener du med at de har en baktanke, er det sex du mener eller noe annet?

Hvis det er sex så er jo ikke det noe å bry seg om, det er jo bare å avslå det hvis du ikke ønsker det.

Før de prøver seg så bør ikke det være noe problem i det hele tatt.

Bare å flørte og kose deg alt du vil, uten at du skal være redd for noe. Slipp deg løs og vær deg selv, spøk og le og vær naturlig, det er svært sjarmerende.

Gjest Jente31

Takk igjen:-)

Men hva mener du med at de har en baktanke, er det sex du mener eller noe annet?

Hvis det er sex så er jo ikke det noe å bry seg om, det er jo bare å avslå det hvis du ikke ønsker det.

Før de prøver seg så bør ikke det være noe problem i det hele tatt.

Bare å flørte og kose deg alt du vil, uten at du skal være redd for noe. Slipp deg løs og vær deg selv, spøk og le og vær naturlig, det er svært sjarmerende.

Du har rett i det, at det er jo bare å si "nei" hvis menn vil noe jeg ikke vil..

Jeg forsøkte å tenke på det du skriver om å slippe seg løs osv også, mens jeg var på jobb i dag - ikke ift menn spesielt, men ift mine kollegaer og andre.. og det hjalp!.. dette skal jeg fokusere enda mer på fremover..

Så tusen takk skal du ha ;o)

Du har rett i det, at det er jo bare å si "nei" hvis menn vil noe jeg ikke vil..

Jeg forsøkte å tenke på det du skriver om å slippe seg løs osv også, mens jeg var på jobb i dag - ikke ift menn spesielt, men ift mine kollegaer og andre.. og det hjalp!.. dette skal jeg fokusere enda mer på fremover..

Så tusen takk skal du ha ;o)

Det hjelper garantert:-) At du er blid og småflørtete betyr ikke at du vil til sengs med noen.

Slik du forteller hvordan du er gjør at du holder menn på 100 meters avstand, det klarer seg med en meter:-) Du ser forskjellen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...