Gå til innhold

Dette begynner å bli tåpelig

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Det hjelper garantert:-) At du er blid og småflørtete betyr ikke at du vil til sengs med noen.

Slik du forteller hvordan du er gjør at du holder menn på 100 meters avstand, det klarer seg med en meter:-) Du ser forskjellen?

Ja, jeg ser forskjellen :-) Kjempebra at du fortalte meg dette :-)

Fortsetter under...

Ja, jeg ser forskjellen :-) Kjempebra at du fortalte meg dette :-)

En meter er den avstanden vi begynner å reagere på nærkontakten, da trekker vi oss enten unna eller slipper dem tettere innpå oss. Ikke tenk så mye på baktanker, men lev livet og ha det moro, åpne deg og by på deg selv, så kan du åpne helt opp for de du ønsker det med. De andre holder du på en armlengdes avstand.

Gjest Jente31

En meter er den avstanden vi begynner å reagere på nærkontakten, da trekker vi oss enten unna eller slipper dem tettere innpå oss. Ikke tenk så mye på baktanker, men lev livet og ha det moro, åpne deg og by på deg selv, så kan du åpne helt opp for de du ønsker det med. De andre holder du på en armlengdes avstand.

Skal ha det i bakhodet, jeg! :-)

Gjest Øyenstikkeren

Ikke anta automatisk at du har "bra" utseende.

Smaken varierer, og noen menn finner deg sikkert ufordragelig, andre synes du er gjennomsnittlig, og andre igjen finner deg helt til å spise opp.

Jeg har ei klassevenninne som mente hun var så vakker. Hun forble enslig. Hun var ekstemt selvopptatt- og ved et gjensynstreff hvor folkene ikke hadde sett hverandre på x antall år- så var hun mest opptatt av at hun ble med på alle sine bilder i sitt kamera!!! Ikke like opptatt av at alle de hun ikke hadde sett på alle de årene ble satt på film. Som sagt- hun mente selv hun hadde utseende på sin side. Jeg har aldri syntes hun er spesielt pen, heller en jålete pyntedukke for spesielt interesserte.

At hun forble enslig- og alltid har hatt trøbbel med å holde på en mann- forbauser meg ikke. Ingen menn vil vel kontinuerlig være _usynlig_ og lite verdsatt tjener som bare skal dyrke en selvdigger?

Tror nøkkelen til å finne partner er å være blid og omgjengelig, med omtanke for andre. Ikke være desperat.

Jeg kan godt forstå at folk reagerer når jeg skriver slikt som " jeg er pen " og lignende, men det var KUN for å gi uttrykk for at utseende ikke ha noe som helst å gjøre med hvorvidt man finner en .

Jeg går ikke rundt og oppfører meg som en jåledukke, fodi jeg er helt motsatt av det, tro meg. Jeg går ikke rundt i virkeligheten og sier at jeg har et bra utseende, mye fordi jeg har lav selvfølelse.

Gjest tåpelig er jeg enig i

Jeg vet at det har mye å gjøre med meg at jeg ikke har type, men jeg er ikke en av dem som sitter i sofaen og venter på at " han " skal banke på døren. Jeg Prøver faktisk, men ingenting skjer !

Skulle nesten ønske at jeg så ut som en gjennomsnittlig person, istedenfor å bli kun stirret på hele kvelden på byen av pysete menn.

"Skulle nesten ønske at jeg så ut som en gjennomsnittlig person,"

... oioioioi... fint du ikke sliter med selvfølelsen din når det gjelder utseende, men dette utsagnet (+fler) tyder på at du kanskje tenker litt for mye på hvor pen du og alle andre syns du er. bob marley sa det bra: "vanity is destruction of the soul"

fokuser heller på det interessante i andre mennesker, og i deg selv. Du har helt sikket noe å bidra med annet enn utseende! de fleste gutter liker å se på pene jenter, men i et forhold ser nok de fleste (som er noe å samle på) på hva som finnes på innsiden og lar det telle mer enn oveflate.

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...