Gå til innhold

Til NHD OG Grågrønn

Anbefalte innlegg

Gjest Kaja 20
Skrevet

Takk for svar:) Er enig i at det psykiske og det fysiske henger nøye sammen. Har kuttet ut alt stress i min hverdag. Det er deilig å bare kunne ligge hjemme på sofaen når det er som verst. Er litt bedre sånn rent smertemessig når jeg slapper av istedet for å tvinge meg til å gjøre noe når jeg er dårlig. Men dette å isolere seg er jo ikke noe bra for psyken igjen. Er bare så drittlei. Har før prøvd å ta litt om gangen. Være litt med venner osv. Men ender bare med at jeg blir ennå mer deprimert fordi jeg har så lyst til å være med på ALT,slik som før,men så får jeg bare vondere og blir da enda surere! Grrrr. Ikke videre smart det heller. Alt går liksom rundt i en ond sirkel. Men jeg skal ikke gi meg ennå. Skal lese om det autonome nervesystemet. Kanskje jeg blir klokere da. Behandleren min skal jeg fortsette å gå fast til, og i tillegg skal jeg be om henvisning til psykosomatisk avdeling på Rikshospitalet. Hvis ekspertisen er der så kommer jeg på flekken. Kun det beste er godt nok. He he ;) Igjen,takk for hjelpen begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...