Gå til innhold

Takk NHD for ditt svar angående

Anbefalte innlegg

Gjest Lakrisbåt

Takk NHD for ditt svar angående umoden PF; jeg er han som var samboer med ei som tok abort, som jeg mener må være psykopat, hun har en manisk-depressiv bror, og jeg har forsøkt å finne ut hva den andre broren lider av, om det var aspergers, adhd, schizoid, schizotyp, borderline intellectual functioning (BIF), eller hyperthymi, mente umoden pf kunne passe ganske godt, men har nå funnet ut at det som stemmer best er Haltlose disorder http://pb.rcpsych.org/cgi/content/full/24/6/235-b dette stemmer ihvertfall sånn 99%. nå har jeg i grunnen funnet svaret. Jeg komme antakelig aldri til å bli ekspert på hverken hjerneforskning, og hvilke hjerneområder som er i sammenheng e.g. skade i venstre del av insula gir seg utrykk i histronisk og skade i høyre del av insula gir seg utrykk i narcisstisk den tpe ting, og om lokasjoner er 1 cm mer til høyre eller venstre hos søsken, genetikk, signalstoffer, faresignaler, psykologi, fikk ikke helt svar på det med narcissisme og blind stoling (ja, sorry, jeg liker å forstå ting fullt ut, kanskje det er et syndrom det også) men nå vet jeg ihvertfall nok til å kunne beskytte meg selv og mine mot farer og til å vite at jeg aldri bør gå tilbake til eksen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311203-takk-nhd-for-ditt-svar-ang%C3%A5ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...