Gå til innhold

Vondt i hodet, tett i nesa og sår i svelget


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg har vært frisk og rask i månedsvis, helt siden i høst tror jeg - men i dag kom det et eller annet som lyn fra klar himmel og inntok kroppen.

De siste dagene har jo vært varne, og jeg elsker ¨å være i sola og bade. I går gjorden jeg imidlertid noe veldig uvanlig - jeg slo høyt grass med ljå i to timer midt på dagen. Passet på å drikke mye, bla. farris - og avkjølte meg i skyggen da jeg hadde pause og i sjøen etterpå. Seinere sto jeg i et par timer i sola og plukket bringebær.

I natt våknet jeg med sårt svelg, ikke egentlig hals, men bakerst i munnen, og tett nese. Sovnet igjen, og det var ikke så ille da jeg sto opp i nitida. Men så kom det for fullt i 11 tida - med hodeverk og tung i kroppen, og feberfølelse.

La meg nedpå og sov en time om formiddagen og en time mellom 18 og 19 - noe jeg ladri gjør ellers. Var en liten tur med ungene ute i sola om ettermiddagen, men ellers har jeg holdt meg inne.

Nå er jeg pottetett i nese og hode, og har tatt to paracet.

Hva er dette? Har det sammenheng med jobbingen i går? Er det overoppheting eller bare en simpel forkjølelse???!!!

Og hva gjør jeg for å bli fort frisk igjen? vi skal reise snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest plingpling

Det blir jo vill gjetting, men høres ut som en forkjølelse. Selv sverger jeg til stooooore doser c-vitaminer. God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det blir jo vill gjetting, men høres ut som en forkjølelse. Selv sverger jeg til stooooore doser c-vitaminer. God bedring :)

Jeg heiv innpå med c-vitaminer i går kveld + nesespray, og sov faktisk ganske godt i natt (med pyamas og ullsokker!).

Formen i dag er myyyye bedre enn i går, selv om jeg selvsagt kjenner forkjølelsen i kroppen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest plingpling

Jeg heiv innpå med c-vitaminer i går kveld + nesespray, og sov faktisk ganske godt i natt (med pyamas og ullsokker!).

Formen i dag er myyyye bedre enn i går, selv om jeg selvsagt kjenner forkjølelsen i kroppen ennå.

Suverent - hiv innpå enda mer i dag, så skal du se du blir fort frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...