Gå til innhold

Gamle AP var noe herk!!!!

Anbefalte innlegg

serenity777

Dagens antipsykotiska er himmelske i forhold til de gamle. De var grusomme, spesielt lavdoseneuroleptika som haldol og høydose (apedop) som nozinan. Husker første (og eneste) gangen jeg har vært tvangsinnlagt, da var det 3 timer, før jeg datt rett i gølvet. Fikk Kramper i nakken og parkinsonisme, rastløshet og anoreksi. Grøss og gru

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311239-gamle-ap-var-noe-herk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grågrønn

Sloss med nebb og klør under psykosen for å -ikke- bli satt på nozinan.

-Det- er jeg glad for i dag!

Så fikk jeg en psykiaters uttalelse, og den var ikke den samme som fastlegens heldigvis. :-)

De nye har da nok av bivirkninger synes jeg om jeg ikke skulle gått helt i bakken av nozinan. Truxalen fungerte også nokså merkelig under den værste psykosen, de bare tok vekk redselen i etterkant liksom, men det psykotiske materialet forsvannt jo ikke, det var bare hesligere, fordi det gikk i slow motion og da jeg forsøkte å komme meg inn der de ansatte var, sjanglet jeg så jeg nesten ikke kom meg dit. Men det kan være kombinasjonen av vallergan og stillnocht og truxal som gjorde det, at truxal bare ble toppen på kaka. Burde jo vært slått ut da, av to stillnocht, en truxal og fem vallergan. Men det var jeg ikke gitt.

Nei. Uffameg. Glad det er over.

Skogstrollet

Du - jeg ville bare si at i det siste har du hatt mange positive og omsorgsfulle, vennlige innlegg. Flott :-)

Takk skal du ha Valnøtt. Fikk et lite tilbakefall i dag da, desverre. Hadde litt innestengt sinne mot dem som har gitt meg nedlatende tilbakemeldinger.

Gjest Valnøtt

Takk skal du ha Valnøtt. Fikk et lite tilbakefall i dag da, desverre. Hadde litt innestengt sinne mot dem som har gitt meg nedlatende tilbakemeldinger.

Da sender du et innlegg under og beklager - det hender humøret løper av med en, men det er lov å rydde opp etter seg :-)

(Jeg har ikke sett det innlegget så jeg vet ikke akkurat hva det handlet om da)

Annonse

Skogstrollet

Da sender du et innlegg under og beklager - det hender humøret løper av med en, men det er lov å rydde opp etter seg :-)

(Jeg har ikke sett det innlegget så jeg vet ikke akkurat hva det handlet om da)

Skrev det under kallenavnet Per, Pål og Espen Askeladd. Har innrømmet at det er skrevet provoserende.

Gjest Valnøtt

Skrev det under kallenavnet Per, Pål og Espen Askeladd. Har innrømmet at det er skrevet provoserende.

Ah - så det var deg ja. Ja der bommet du jo. Men da gjør du ikke det en annen gang håper jeg.

Også ser du kanskje en ting til også - at du får mer positivt tilbake når du er positiv selv? Det er en ganske fin god sirkel det der :-)

Skogstrollet

Ah - så det var deg ja. Ja der bommet du jo. Men da gjør du ikke det en annen gang håper jeg.

Også ser du kanskje en ting til også - at du får mer positivt tilbake når du er positiv selv? Det er en ganske fin god sirkel det der :-)

Hehe, ja det var meg. Jeg står fortsatt for prinsippet i det jeg skrev, men det kunne ha vært formulert litt annerledes. Helt enig i at om man er positiv så blir livet lettere å leve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...