Gå til innhold

Sinne og litium

Anbefalte innlegg

Gjest apalusa
Skrevet

Jeg er så aggressiv for tiden, biter bare noen sier et skjevt ord til meg. Kan dette ha med medisinen å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest også sinna
Skrevet

huff,jeg har samme problem etter at jeg skiftet medisin. Får så dårlig samvittighet

Hvordan takler du det? Hva gjør du for å beherske sinnet?

Gjest apalusa
Skrevet

huff,jeg har samme problem etter at jeg skiftet medisin. Får så dårlig samvittighet

Hvordan takler du det? Hva gjør du for å beherske sinnet?

Hei ;-).

Jeg tar igjen mere enn før. Reagerer hardere og sterkere enn jeg har gjort. Har en vanvittig trang til å kaste ting i rundt meg, men greier å la være :-).

Ellers går jeg løs på huset, både inne og ute, får vanvittig mye erergi av slik sinne. Aktivitet hjelper også.

Snakker fort og mye gjør jeg også, er liksom "på hugget" hele tiden. Før var jeg redd for å si ifra til folk, nå er det nesten så jeg gleder meg hvis det skjer noe. Så jeg har noen å "gyve" løs på liksom.

Men er jo i fin form og livet er bra, solen skinner, så skal jo ikke klage for mye heller ;-). Men lurer på om det er medisinen, eller er jeg sånn, kanskje jeg endelig er normal?

Gjest wisdomstanna
Skrevet

er nok heller sykdommen du får den mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...