Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Sebastian28

Jeg er en mann på 28 år og har vært skikkelig deprimert da jeg var yngre. Nå har ting i livet ordnet seg og skjønner ikke hvorfor jeg har det slik som nå. Føler meg veldig ofte nedstemt og ekstremt lite enrgi. Får ikke gjort noen ting og kan sitte (eller helst ligge) i samme stilling å se ut i luften i timesvis. Synes ikke noe er gøy lengre og har vanskeligheter for å le og bruke mimikk. Føler heller ikke at jeg har noe å prate om og trives best alene egentlig. Det er veldig tungt å ha det slik for vil jo være energisk og glad og få ing gjort om dagene.

-Men spørsmålet er: Hva er diagnosen min egentlig? Og hva kan jeg gjøre for å komme ut av dette seige livet? Noen som kan anbefale noen type medikament med lite bivirkninger og god effekt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311288-hva-feiler-det-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Enig med serenity 777..

Du sier også "det seige livet". Det er akkurat slik jeg også opplever det under en depresjon,- hvis jeg nå har skjønt deg riktig; det er som om jeg bader i sirup. Jeg blir treg....og jo dårligere jeg blir, jo tregere blir jeg. Blir gjerne bare sittende å stirre rett ut i lufta uten mål og mening. Alt vlir et ork. Tugnt.

Jeg har lenge hatt stor nytte av antidepressiva.

Du skal ikke ha det slik, derfor anbefaler jeg deg å snakke med fastlegen din, som forhåpentligvis kan behandle deg og gi deg en resept på AD, eller henvise deg videre hvis det er nødvendig.

God bedring ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311288-hva-feiler-det-meg/#findComment-2537816
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...