Gå til innhold

psykiatere som bare ordner medisinbiten

Anbefalte innlegg

Gjest bipolarinnnen

Er det vanskelig å få tilgang til en psykiater som bare tar seg av den biten?

Jeg har bipolar lidelse pluss mange andre "skavanker", jeg har bare fastlegen til å hjelpe med med medisineringen og jeg føler at det blir mye prøving og feiling. Jeg føler også at jeg vet mer om bipolar lidelse enn fastlegen.

Jeg vet det er vanskelg å få time hos psykiater når man ønsker terapi. Er det like vanskelig hvis man " bare" ønsker en medisinmann?

Og hvor kan jeg finne en liste over dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311304-psykiatere-som-bare-ordner-medisinbiten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det burde være enkelt og selvsagt at du får dette. Be fastlegen søke deg til en psykiater på poliklinikk/DPS og be om 3-4 korte timer per år for medisinvurdering.

Det skal alle bipolare ha (etter min vurdering).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...