Gå til innhold

Er det noen tidsbestemt "grense" på hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest Redd for å miste terapien..

Jeg har slitt mange år med mye. Ble plukket opp på ungdomsskolen, der fikk jeg hjelp av ppt. Mer eller mindre hjelp etter det, med et år pause innimellom. Jeg er i ferd med å få det bedre. Endelig. Men jeg trenger virkelig hjelp enda.To mnd siden forrige time, og har det ikke godt nå. Mye tvangstanker. Og det får meg til å innse at jeg ikke kan klare meg uten hjelp antagelig en god stund til..

Og så til spørsmålet: Jeg går på dps, er der kanskje hver tredje uke ca. Kan de kutte meg når som helst siden jeg har vært i systemet deres mer eller mindre fra jeg var 18 år? Er snart 27..

Fortsetter under...

Gjest Grågrønn

Jeg kan selvfølgelig ikke vite dette sikkert, men siden du har hatt behov for, og trengt hjelp så lenge vil nok ikke en dyktig terapeut gi slipp på deg før du er klar for det.

Men dette er noe du bør ta opp med din behandler. Sannsynligvis er det ingen grunn til bekymring.

:-)

Mvh

Jeg kan selvfølgelig ikke vite dette sikkert, men siden du har hatt behov for, og trengt hjelp så lenge vil nok ikke en dyktig terapeut gi slipp på deg før du er klar for det.

Men dette er noe du bør ta opp med din behandler. Sannsynligvis er det ingen grunn til bekymring.

:-)

Mvh

Takk for at du tok deg tid til å svare:)

Jeg ble litt bekymret da jeg så at ting ble såpass vanskelig uten hjelp over sommeren..

Skal høre med psykologen når jeg får time.

Gjest Grågrønn

Takk for at du tok deg tid til å svare:)

Jeg ble litt bekymret da jeg så at ting ble såpass vanskelig uten hjelp over sommeren..

Skal høre med psykologen når jeg får time.

Gjør det du :-)

Det er godt å få dette på det rene, så slipper du å være redd for å bli "for frisk".

Ha ei fin helg.

Gjest Redd for å miste terapien..

Gjør det du :-)

Det er godt å få dette på det rene, så slipper du å være redd for å bli "for frisk".

Ha ei fin helg.

Hehe, skulle GJERNE blitt HELT frisk jeg;) Eller hvertfall sånn at jeg kunne sluppet hjelp!:) Men den kommer vel den dagen til slutt hvis jeg jobber for det!

God helg ja:)

Annonse

Gjest Grågrønn

Hehe, skulle GJERNE blitt HELT frisk jeg;) Eller hvertfall sånn at jeg kunne sluppet hjelp!:) Men den kommer vel den dagen til slutt hvis jeg jobber for det!

God helg ja:)

Ja, får håpe den kommer :-) Så lenge du jobber for det så kommer du stadig nærmere ihvertfall!

Natta.

zzZzzzZz

zZzzZz

Z

O-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...