Gå til innhold

Nhd, jeg bare lurer.. ang "nhd" i overskriften..

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

En ting jeg alltid har lurt på hvor viktig det er å skrive "nhd'" i overskriften for å få svar for deg. Vet du har sagt at det ikke er så viktig, men samtidig tar du jo ofte bort initiatilene dine i overskriften. Det forvirrer meg litt ;o)

Hvorfor gjør du det? Er sjansen for å få svar av deg like stor både med og uten "nhd" i overskriften?

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er overskriften og innholdet som betyr noe.

Jeg tar bort nhd når jeg har svart, fordi tråder ofte fortsetter lenge etterpå, og det er unødvendig "å rope på meg" når jeg allerede har svart.

Gjest Jente31

Det er overskriften og innholdet som betyr noe.

Jeg tar bort nhd når jeg har svart, fordi tråder ofte fortsetter lenge etterpå, og det er unødvendig "å rope på meg" når jeg allerede har svart.

Ok :-)

Dette er greit å vite; ikke sikkert alle tenker over at man med denne overskriften fortsatt "roper på deg" engang - iallefall ikke jeg for min del..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...