Gå til innhold

Hvem,hva ,hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Tappet

Hvor finner jeg en ledig psykiater i vestfold som har avtale m fylke ? Jeg sliter mer og mer m fobier, angst har også blitt en del av hverdagen etter besvimelsesanfall og to annledninger hvor jeg våknet om natten å overhode ikke fikk puste. tror anfallene var fysisk pga lite blod gjennomstrømming til nakken, hode. Føler jeg orker mindre å mindre for hver dag, melder meg ut av alt sosialt, har det godt hjemme(for godt..).Ser ikkehvordan jeg skal takle arb.livet igjen, føler rett å slett at jeg har brukt opp all energi. Er ikke suicidal .Men, trenger hjelp,roper etter hjelp ,men får ikke tatt noen tiltak. Hvem/ hva kan hjelpe ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311506-hvemhva-hvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...