Gå til innhold

Nedtrapping antidepressive - avflatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ikke så bra dette...

I samråd med psykiateren har jeg redusert cipralex fra 30mg til 20 mg. Hun er nå på ferie. Hun var redd jeg var avflatet i følelsene, noe som nok stemte.

Men om dette er mine følelser, så vil jeg ikke ha de:-(

Jeg gråter for ingenting, og selvskadingstrangen er diger. Det eneste som holder meg igjen er familien. Jeg er initiativløs og må anstrenge meg kraftig for å støvsuge, slik at det ser noenlunde ut når min mann kommer hjem fra en lang arbeidsdag. Da har jeg i alle fall gjort noe... Jeg orker ikke være med venner, og vegrer meg for å ta tlf når noen ringer til meg. Jeg går snart tom for unnskyldninger:-( Jeg vil så veldig gjerne være alene. Samtidig har jeg ingenting å si.

Gruer meg til å begynne igjen i terapi når hun kommer hjem fra ferie. For er helt "tom" inni meg... Jeg fortjener ikke hjelp når jeg ikke klarer å snakke...

Er det virkelig slik jeg skal ha det? For om dette er mine følelser, da vet jeg ikke lenger. Det er så innmari tungt...

Går også på lamictal.

Videoannonse
Annonse
Gjest D*lilith
Skrevet

Det er vel omtrent sånn som jeg har det,griner ikke da men er helt tom og klarer ikke snakke med folk,har ikke noe å snakke om.

Har ikke råd men vet hvordan det er,hør på behandleren din : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...