Gå til innhold

Emo. ustabil pf (Borderline) Forum

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen :)

Om dette ikke var lov så må dere bare slette det.

Jeg har nå hatt diagnosen Bipolar og Emo. ustabil pf. (borderline) nå i 1 år. og har lenge lurt mye om denne pf og finne likestilte.. eneste jeg fant var et svenskt forum om det, og jeg sliter noe veldig i svenskt ^^.

Så jeg fant ut at jeg skulle lage et forum som ikke var for fancy men et forum... så tar man det der i fra om det blir populert :P

Forumet er 2 dager gammelt og har ikke begynt å "promote" det fram før nå som jeg er sikker på at det er "ferdig" til å brukes. Forslag til siden er ønskelig, men kan ikke love noe, men se ikke bort fra at det skjer :P

Når/forhåpentligvis nett-fora`t blir kjent så vil jeg også trenge administratorer, man trenger ikke en masse peiling på det, men er jo så klart et pluss smile.gif, Alt jeg krever er at dere kan ta dere av det, og ha noe imellom hodet ^^.

Hvorfor vil jeg registrere meg nå som det ikke er noen der?

Jo fordi du får en unik mulighet til å hjelpe å forme det som forhåpentligvis blir norges fremste og (eneste) nå til dags dato Borderline forum smile.gif pluss at du møter likesinnede personer. Hva er ikke mere morro en det?

Er man uregistrert så er det så mye man går glipp av. De mest sentrale i forumet får man ikke opp før du har registrert det, så ikke bli skremt bort på starten av at du ikke ser noe :P

Vi har et eget forum for Bipolare og om ønskelig kan vi putte i flere under forum`er.

Vi har linker til informasjon og skal til dags dato altid prøve å være oppdatert.

Vi har til og med et eget selvhjelps forum og frustrasjons forum hvor man bare kan hyle ut hva som en måtte plage en... Nå kan man forsåvidt ikke hyle på nett, men så heldig som vi er så har vi caps lock knappen som kan føles fryktelig deilig innemellom :)

For øyeblikket er forumet ganske enkelt laget gratis, men er nok en av de beste gratis versionene jeg har kommet over.. tongue.gif men som jeg sa, så kommer jeg til å betale og få en ordentlig side når en gratis side ikke er lønnsomt lengre.

På gjennsyn til de som vil komme en tur innom, håper jeg kan bli kjent med dere:) og husk: Spre ordet om siden =]

Forumet finner du her: http://s4.invisionfree.com/Borderline_Community/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311590-emo-ustabil-pf-borderline-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...