Gå til innhold

Jeg plages så fælt for tiden!

Anbefalte innlegg

Gjest gucci

Hallo!

Jeg er ei 24 år gammel jente som har hatt pollenalergi i 3 år nå. I mitt tilfelle fikk jeg det da jeg flyttet fra Nord Norge til Østlandet. Nå har jeg det fælt. Øynene mine klør og er helt såre, nesen klør og renner, jeg nyser og føler meg skikkelig i dårlig form.Har medisiner, men det ser ikke ut som de hjelper.

Noen som har noen gode råd for hva jeg kan gjøre, jeg blir gal snart av dette!

Har vært slik i to uker nå.

Go helg=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31172-jeg-plages-s%C3%A5-f%C3%A6lt-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huff for noe dritt

Huff, jeg føler med deg. Jeg har det akkuratt som deg. Jeg tar også medisiner som jeg føler at ikke hjelper en dritt. Øyendråpene virker bare i noen få minutter. Jeg var nettopp hos legen og han satte en sprøyte (husker ikke hva). Dette skulle fungere etter 2-3 dager, og jeg skulle bli omtrent helt bra. Nå er det snart en uke siden, og jeg har ikke merket noen bedring. Jeg føler som deg at jeg stanger hue i veggen. For noe dritt! Endelig fint vær og så går man rundt i "snørr og tårer".

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære gucci

Gresspollenallergikere på Østlandet har det nok ille i dette varme fine været vi har hatt. Men nå ser det ut til å komme regn, og da blir det bedre. Hvis ikke du blir bedre bør du gå til legen. Du kan eventuelt få en kortisonsprøyte som vil hjelpe deg resten av gresspollensesongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...