Gå til innhold

Ikke normalt! Webmaster!!!!!!!!

Gjest skummelt det her innlegget!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mandolina

En viss person med mange alias burde utestenges ja.

Men det er visst ikke mulig. Man kan bare åpne nye kontoer. Han masa om å få kontoen stengt og så går han bare hen og åpner en hel haug nye...

Jeg synes heller ikke at det er trivelig å åpne Dol og se på de siste 100 og se denne overskriften gå igjen hele tiden.

Det må da gå an å slette slike innlegg med en gang.

Hilsen

Gjest Ulvinnen

Jeg så det, jeg også før tråden ble slettet. Det virker som om vedkommende tror han kan tillate seg å skrive hva det skal være, under dekke av at det vil bli slettet.

Men det blir ikke ulest av den grunn. Og når personen tom begynner å avtale sted for å ta livet av noen som ønsker selvmord, så har det bare gått så alt for langt!

Jeg syns det er på tide at dol bryter sitt eget prinsipp om å ikke logge ip-adresser. Et visst ansvar har de for denne siden, som blir brukt av så mange med psykiske problemer.

Jeg så det, jeg også før tråden ble slettet. Det virker som om vedkommende tror han kan tillate seg å skrive hva det skal være, under dekke av at det vil bli slettet.

Men det blir ikke ulest av den grunn. Og når personen tom begynner å avtale sted for å ta livet av noen som ønsker selvmord, så har det bare gått så alt for langt!

Jeg syns det er på tide at dol bryter sitt eget prinsipp om å ikke logge ip-adresser. Et visst ansvar har de for denne siden, som blir brukt av så mange med psykiske problemer.

Hva i all verden er det som har foregått her nå??

Annonse

Gjest Moderator

Jeg synes heller ikke at det er trivelig å åpne Dol og se på de siste 100 og se denne overskriften gå igjen hele tiden.

Hilsen

''Det må da gå an å slette slike innlegg med en gang.

''

Tråden ble startet kl halv to i natt, så kanskje ikke så urimelig at vi ikke har noen som sitter og overvåker kontinuerlig midt på natten?

Gjest mandolina

''Det må da gå an å slette slike innlegg med en gang.

''

Tråden ble startet kl halv to i natt, så kanskje ikke så urimelig at vi ikke har noen som sitter og overvåker kontinuerlig midt på natten?

OK.

Jeg orket ikke å lese innleggene, så bare overskriftene, og det så lite pent ut, da jeg logget meg inn.

Hilsen

Gjest Ulvinnen

Hva i all verden er det som har foregått her nå??

Et nick skrev at han ville drepe noen. Så kom et annet nick som ønsket selvmord, og bad det første nicket drepe seg. De foreslo å gjennomføre det på Preikestolen og utvekslet e-mailadresser for nærmere avtale.

Jeg vet ikke når dette ble slettet, jeg leste det i 7-tiden i dag tidlig.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hilsen

Jeg så innlegget tidlig, men valgte å ikke slette det. Noen ganger trenger idioti eksponering heller enn sletting.

Gjest Ulvinnen

Jeg så innlegget tidlig, men valgte å ikke slette det. Noen ganger trenger idioti eksponering heller enn sletting.

''Jeg så innlegget tidlig, men valgte å ikke slette det. Noen ganger trenger idioti eksponering heller enn sletting''

Gjelder det også når de avtalte selvmordspakt og utvekslet e-mailadresser? Jeg syns den tråden var langt forbi idioti.

Nils Håvard Dahl, psykiater

''Jeg så innlegget tidlig, men valgte å ikke slette det. Noen ganger trenger idioti eksponering heller enn sletting''

Gjelder det også når de avtalte selvmordspakt og utvekslet e-mailadresser? Jeg syns den tråden var langt forbi idioti.

Da var jeg i drømmeland :-)

Hilsen

Beklager at jeg var med og bidro med at overskriften gikk igjen. Jeg var lenge oppe i natt og greide ikke holde meg unna tråden. Jeg burde ha latt det være.

Håper at skogtrollet blir utestengt nå. På den annen side, hvis han skulle forta seg noe kriminelt en gang er det kanskje ikke så dumt at galskapen hans er loggført og kan spores.

Han virker ikke helt trygg den fyren.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...