Gå til innhold

forsøyelses sykdom eller no annet?

Anbefalte innlegg

jeg spiser veldig lite..og er da også altfor tynn..saken er den at jeg gjerne skulle ha spist mere..men det stopper seg. Går jeg noen dager og spiser lite så er jeg i topp form og orker alt jeg vil, men prøver jeg å spise mer, blir jeg fort slapp og u konsentrert, og fryktelig oppblåst. I den øvre del av magen. Noen dager er alt fint, mens andre dager kan jeg bli oppblåst bare av et glass vann, eller en frukt. Hva kan dette komme av? tror du det kan være noen slags forsøyelsessykdom? er litt fortvila, for jeg er så tynn og kan ikke bli tynnere, men det er helt håpløst å spise mere..for da får jeg store ubehag..dette er vel ikke helt normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31198-fors%C3%B8yelses-sykdom-eller-no-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei irri !

Jeg er usikker på hva som er årsaken til plagene dine, men muligens er du plaget av irritabel tarmsykdom. Du finner informasjon om denne tilstanden på følgende side:

http://www.doktoronline.no/pub/articles/digestive/300174.html

Det finnes imidlertid andre muligheter som f.eks. melkeintoleranse og cøliaki og jeg foreslår derfor at du kontakter legen din for en samtale om hvordan du har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...