Gå til innhold

for mye for han


ibitzagirl

Anbefalte innlegg

er det galt av meg å ville ha ofte sex? jeg tror kanskje han føler seg utnyttet. vet ikke? hører jo mange jenter klage til typen sin om at han maser så fælt, og guttene klager; jeg får så lite. så ut i fra de tingene skulle jo jeg tro at jeg er kjempegrei, men hvorfor virker han så sliten da. vet han er glad i meg og vil gjærne tilfredstille mine behov, men er de kanskje for store? er det normalt av meg å ville en tre fire ganger om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-4 ganger om dagen er oftere iforhold til kjæresten min og jeg. Men det er sikkert ikke unormalt!

Selv føler jeg at stress påvirker sexlivet mitt. Etter harde dager på jobb klarer jeg ikke å nye no særlig, og da frister det ikke i det hele tatt. Da er det deilig når helga kommer og jeg kan slappe av og ha god sex!

Du bør kanskje tenke litt mer på typen din og ikke være egoist? Hvis typen din ikke vil ha sex hele tiden slik som du ønker, bør du respektere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Press til sex er noe som oppleves plagsomt for de fleste, enten det er kvinner eller menn som føler situasjonen slik.

Ikke alle menn er til enhver tid kåte, med trang til samleie nær sagt uansett.

Den seksuelle apetittløsheten kan gjøre seg gjeldende, for eks. utløst av stress, at man, uten å vise det klart og tydelig, er deprimert. Det gjelder kanskje særlig menn, hvor depresjonene ofte er skult i andre symptomer.

Krav om sex kan fremkalle prestasjonsangst og ikke minst følelsen av å miste styringen og kontrollen over seg selv. Alle ønsker å ha en følelse av personlig integritet og selvstendighet, at det man gjør gjør man frivillig fordi man ønsker det, har lyst på det og føler for det.

Tap av integritet er truende og ubehagelig. Man blir sur, aggressiv og noen ganger destruktiv. Dette kan meget vel gjøre seg gjeldende ikke minst på et så personlig og intimt område som seksualitetens nakenhet.

Derfor er det viktig at dere får snakket ut om disse tingene

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han føle seg utnyttet hvis han vet at du er glad i han???

Kanskje du ikke hadde trengt så mange ganger hvis hver gang varte litt lenger??

Synd det ikke er flere jenter med din appetitt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han føle seg utnyttet hvis han vet at du er glad i han???

Kanskje du ikke hadde trengt så mange ganger hvis hver gang varte litt lenger??

Synd det ikke er flere jenter med din appetitt:o)

nei kanskje jeg burde redusere det litt men tror ikke det hjelper så mye på lengen av samleiet. varer liksom like lenge om vi gjør det en gang om dagen eller fire. tror du han kan ha lagt til seg en vane med å prøve å få det til å gå fortest mulig for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei kanskje jeg burde redusere det litt men tror ikke det hjelper så mye på lengen av samleiet. varer liksom like lenge om vi gjør det en gang om dagen eller fire. tror du han kan ha lagt til seg en vane med å prøve å få det til å gå fortest mulig for han.

Tror du han kan ha lagt til seg en vane med å prøve å få det til å gå fortest mulig for han?

JA!!! Begynte sikkert å legge til seg vanen allerede første gangen han tok på seg selv!!!!

Hvis du skal ta hensyn til han og ikke kreve det like ofte, bør han kjerpe seg å sørge for at hver gang varer lenger.

Så blir dere sikkert like fornøyde begge to:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei kanskje jeg burde redusere det litt men tror ikke det hjelper så mye på lengen av samleiet. varer liksom like lenge om vi gjør det en gang om dagen eller fire. tror du han kan ha lagt til seg en vane med å prøve å få det til å gå fortest mulig for han.

Ibitzagirl

Hvor ble det av linken til siden din????

Er det noe sted en kan søke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetleaf

kjenner meg igjen i det du skriver, og det er ikke galt eller unormalt at du har dine behov. å ha sex ofte er både givende og tilfredsstillende for begge parter hvis det er gjort riktig. håper du og gutten din har en åpen og ærlig tone og kan snakke om sex. da har dere all mulig sjanse til å ordne opp i dette sammen.

de fleste som blir for fort slitne blir det ikke av sex`en i seg selv, men av at de får for fort og for ofte utløsning.

(alle vet hvor ferdige menn er etter at det har gått for dem, da er det slutt...)å ha utløsning flere ganger om dagen kan fort tappe han for energi. løsningen kan være å øve seg opp til å holde ut lenger, eller ...trenger virkelig menn å ha utløsning hver gang? hva mener dere om dette?

ekte seksuell tilfredsstillelse får jeg av en lang, intens og herlig elskovsstund med masse nytelse...gjerne flere ganger om dagen! og jeg trenger ikke å ha orgasme hver gang for å føle tilfredsstillelse. det burde være slik for gutter også :)

lykke til ibitzagirl !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...