Gå til innhold

Den svenske DOL


Soria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både reklamen og Småprat kommer etterhvert :-)

Vennlig hilsen

Ikke alt var svensk heller! Feilmeldingen da jeg oppga ugyldig nick og passord kom på norsk! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt var svensk heller! Feilmeldingen da jeg oppga ugyldig nick og passord kom på norsk! ;-)

Håber han/hun forstår dansk, har sendt mail i aften, men ikke fået svar, ej heller passord:-(

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Ikke alt var svensk heller! Feilmeldingen da jeg oppga ugyldig nick og passord kom på norsk! ;-)

Hei Gyrken !

Feilen er under utbedring :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Huff nei, nå som dethar begynt å roe seg her på den norske, kan dere labli å ramse opp alle feilene om den svenske?

:-)

Kommenterte bare språket jeg.

Uansett så er det jo ingen svensker ennå som forteller dem hva som er galt. Fint at de får rettet feilene til de kommer vel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både reklamen og Småprat kommer etterhvert :-)

Vennlig hilsen

Da blir de nok glade, spesielt for reklamen *s*

Neida, jeg bare fleiper. Det skal bli spennende å følge utviklingen på de nye forumene i Sverige og Danmark :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amiga !

Kan du sende en mail til meg så skal jeg se på det?

[email protected]

Vennlig hilsen

Jeg fikk mail med passord i samme sekund (det var jammen meg ikke lange tida det tok!) som jeg trykka på 'send'-knappen!

Jeg ble iallefall registrert med det samme, og har fått endra det lange passordet jeg fikk også ;)

http://www.doktoronline.no/homepage/line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...