Gå til innhold

nattetanker fra meg..(langt)

Anbefalte innlegg

Hei.. går løs på dette forumet nå som sf'et er stengt.

Er lei nå.. 4 kvelden på rad jeg sitter og depper.. alt er greit om dagen men om kvelden.. sukk

Har laget en avtale med meg selv om å gå ned til x antall kg og da.. da kan jeg ta imot hjelpen helt...

Alt er så vanskelig..

vet ikke noe.. hva som skjer osv..

men har faktisk klart å være ordentlig glad om dagen i dag!! og det er vel ganske lenge siden sist..men så er det det om jeg egentlig abre lurer meg selv..

Er ganske redd nå.. har sagt ja til å bli med en venninne til beste moren hennes.. men hjelp.. hva med maten da?? fikk panikk i sted og bare gråt og gråt.. og følelsen av å ha spist for mye hjalp ikke så grusomt mye på humøret..

Var sammen med en venninne som jeg sist så siste skoledag.. hun sa' gud, så tynn du er.. slanker du deg enda??' jeg bare snakket videre om noe annet.. og prøvde å få henne til å snakke om noe annet.. det er ekkelt å høre sånnt.. vil jo høre at jeg er tynn men ikke når det ikke stemmer.. da blir det bare dumt!!

Føler at jeg overspiser heletiden.. og klarer ikke å spise enkelte matvarer.. ser for meg alt mulig..

og i morgen kl 3 tar jeg bussen til byn.. skal ta en båt kl 5.. så er jeg på vei ut til beste foreldrene hennes sammen med foreldrene hennes. nye folk som ser og mener og tror..sukk..

er redd for å miste kontrollen.. nå som jeg har gått ned 1 1/2 kg.. sukk..

nei.. vet ikke hva som skjer.. for om dagen har det vært kjempe griet de 4 siste dagene.. vært ute og kost meg blandt venner.. men om kveldene så klikker det og jeg får panikk..

Sitter her nå med klump i halsen og tårer i øynene.. vil bare ha en som jeg kan gråte hos.. bli trøstet hos.. bare slippe alt ut.. på en måte brute sammen hos for det føler jeg kommer til å skje snart.. orker ikke mer og hva skjer da?

nei huff.. dette ble dumt.. sukk..

jaja.. sov godt alle sammen..

*nattaklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31220-nattetanker-fra-meglangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mezzy!

Trist å lese at du må kave sånn..

Er du redd noen skal tenke at du ikke er syk nok, hvis du ikke går ned disse X antall kiloer? Kjenner meg litt igjen, har også tenkt at jeg skulle bli tynn før jeg kunne be om hjelp, men har gitt det opp..Har oppdaga at hjelperne faktisk forstår og hjelper selv om jeg ikke er spes. tynn, og selv om jeg ikke skader meg eller prøver å ta livet av meg...

Trur nok de vil hjelpe deg også, uansett størrelse..!

Godt at du greier å være glad på dagene i alle fall. Lurer deg selv? Hvordan mener du? At du veit at de triste følelsene kommer tilbake uansett? Men det er likevel lov til å nyte de stundene der en greier å være glad! Men håper du greier å glede deg over andre ting enn det å spise lite eller ikke-spise. Har greid det etterhvert, å se andre mål enn det å bli tynn (vel..noen ganger ser jeg ikke mål i hele tatt, men...de dukker nå opp av og til i alle fall *s*).

Sikker på det ikke stemmer at du har blitt tynnere? Man ser det jo ofte ikke selv. Men skjønner at sånne kommentarer kan være vanskelige.

Håper det går greit på turen du skal på. Veit veninda di om problemene? Kanskje lurt å være litt åpen, i alle fall overfor noen, om du greier?

Håper du får det bedre etterhvert, at du greier å få et mer naturlig forhold til mat og slikt, og at du blir gladere!

Vel...veit jeg ikke har sagt så mye lurt, men hadde lyst å si noe likevel..

Stå på, kjemp mot SFen!

*Klemmer*

Gjest webmaster

Hei mezzy!

Av hensyn til andre som sliter med spiseforstyrrelser ønsker vi ikke at dere skriver innlegg som "forherliger" vektnedgang - eller som fokuserer på antall kilo tapt. Ditt innlegg blir ikke slettet denne gangen fordi det også inneholder mye annet - men vi ber deg om å avstå fra denne type temaer i fremtiden.

Vennlig hilsen

Hei mezzy!

Av hensyn til andre som sliter med spiseforstyrrelser ønsker vi ikke at dere skriver innlegg som "forherliger" vektnedgang - eller som fokuserer på antall kilo tapt. Ditt innlegg blir ikke slettet denne gangen fordi det også inneholder mye annet - men vi ber deg om å avstå fra denne type temaer i fremtiden.

Vennlig hilsen

sorry!!!

Jeg glemte meg helt!! vet jo det.. sorry jeg tenkte bare ikke over det..

unskyld.. huff.. det gjør ikke noe om du sletter det altså.. jeg beklager virkelig..

skal ikke glemme det igjen.. sorry..

mvh

Gjest engelen

Ingen tanker er dumme når en har det vondt! Du har LOV til å ha det vondt, være lei deg og gråte.. Jeg vil bare si at jeg tenker på deg, og håper det kan gå bedre??? Og ja, maten er ikke enkel å takle, men tro på de som sier du er tynn! Slik er det for meg og, andre sier jeg er tynn, men jeg føler meg bare feitere.. men husk, det er de syke tankene som gjør det slikt!!

Jeg skulle skrevet mail til deg, men har ikke orket i det sisste.. sorry! Men om du skriver til meg, lover jeg å svare!!

*klemmer*

Hei Mezzy!

Trist å lese at du må kave sånn..

Er du redd noen skal tenke at du ikke er syk nok, hvis du ikke går ned disse X antall kiloer? Kjenner meg litt igjen, har også tenkt at jeg skulle bli tynn før jeg kunne be om hjelp, men har gitt det opp..Har oppdaga at hjelperne faktisk forstår og hjelper selv om jeg ikke er spes. tynn, og selv om jeg ikke skader meg eller prøver å ta livet av meg...

Trur nok de vil hjelpe deg også, uansett størrelse..!

Godt at du greier å være glad på dagene i alle fall. Lurer deg selv? Hvordan mener du? At du veit at de triste følelsene kommer tilbake uansett? Men det er likevel lov til å nyte de stundene der en greier å være glad! Men håper du greier å glede deg over andre ting enn det å spise lite eller ikke-spise. Har greid det etterhvert, å se andre mål enn det å bli tynn (vel..noen ganger ser jeg ikke mål i hele tatt, men...de dukker nå opp av og til i alle fall *s*).

Sikker på det ikke stemmer at du har blitt tynnere? Man ser det jo ofte ikke selv. Men skjønner at sånne kommentarer kan være vanskelige.

Håper det går greit på turen du skal på. Veit veninda di om problemene? Kanskje lurt å være litt åpen, i alle fall overfor noen, om du greier?

Håper du får det bedre etterhvert, at du greier å få et mer naturlig forhold til mat og slikt, og at du blir gladere!

Vel...veit jeg ikke har sagt så mye lurt, men hadde lyst å si noe likevel..

Stå på, kjemp mot SFen!

*Klemmer*

Hei Huva!

Tusen takk for svar!

Det jeg mener med om jeg lurer meg selv er om jeg kanskje bare lurer meg selv til å tro at jeg er glad..

Hun venninnen min vet om det men hun vil helst ikke vite om det.. hvis du skjønner.. virker som hun tror jeg bare gjør det på gøy og for å få alles oppmerksomhet osv..

men hun er en veldig god venninne på andre punkter.

så vi lar bare vær å snakke om det..

er litt mer rolig nå.. gleder meg faktisk!

tenker litt at jeg ikke er syk nok hvis jeg ikke veier xx kg.. men vet jo at det er tankene som teller og som er feil...

men nå skal jeg reise så jeg må slutte av..

Håper det går bra med deg!

*klem*

Annonse

Ingen tanker er dumme når en har det vondt! Du har LOV til å ha det vondt, være lei deg og gråte.. Jeg vil bare si at jeg tenker på deg, og håper det kan gå bedre??? Og ja, maten er ikke enkel å takle, men tro på de som sier du er tynn! Slik er det for meg og, andre sier jeg er tynn, men jeg føler meg bare feitere.. men husk, det er de syke tankene som gjør det slikt!!

Jeg skulle skrevet mail til deg, men har ikke orket i det sisste.. sorry! Men om du skriver til meg, lover jeg å svare!!

*klemmer*

Hei vennen!

Tusen takk... *Klemme*

Jeg skal reise nå men jeg skan sende deg en mail med mob nr'et mitt.. så kan du sende mld.. hvis du vil :)

tenker masse på deg!

*klem*

Hmmm....vet ikke helt hva jeg kan si for å gjøre ting bedre....

For min egen del er det sjelen i et menneske jeg legger merke til - selv ser jeg på kroppen som sjelens bolig - en bolig som jeg synes man bør ta godt vare på.

For deg er vel kroppen mer et slags fengsel, får jeg inntrykk av...?

Uansett; du er et fint menneske - håper du blir lykkeligere snart - og at turen går/gikk greit.

Masse klemmer fra

Hmmm....vet ikke helt hva jeg kan si for å gjøre ting bedre....

For min egen del er det sjelen i et menneske jeg legger merke til - selv ser jeg på kroppen som sjelens bolig - en bolig som jeg synes man bør ta godt vare på.

For deg er vel kroppen mer et slags fengsel, får jeg inntrykk av...?

Uansett; du er et fint menneske - håper du blir lykkeligere snart - og at turen går/gikk greit.

Masse klemmer fra

hei hawk!

Kom nettop hjem nå :)

Joda turen gikk ok..

tusen takk.. orker ikke skrive så mye men takk for at du svarte meg.. :)

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...