cathlin Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Noen ganger blir jeg lei av å vente på at livet skal bli bedre. Å holde ut alt som er vanskelig og alt som tar tid, samtidig å hardt innse realitetene, hvordan det er og hvordan jeg er -kontra hvordan jeg skulle ønske det kunne være og hvordan jeg ønsker at jeg var. Noen ganger lurer jeg på om livet er verdt å vente på, om det noen gang kommer til å bli bra. Jeg vet ikke. Jeg håper det. 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg tror at du har god grunn til å håpe. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Forstår deg så altfor godt,ja la oss fortsette å håpe på at det blir bedre : ) Klem og gode tanker til deg. 0 Siter
mariex Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg har det slik i perioder også, men innimellom tenker jeg at jeg er ok, og at livet er ok. Vi får prøve å være optimister, tross alt. Klem 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg har tenkt på det samme selv, mange ganger, og om det er noen vits i å kjempe for å bli frisk. Men så kommer lyse dager innimellom, som gjør det verdt å leve. De dagene en også ser at det går fremover. Slik er det iallefall for meg. Men når håpet er borte, og alt er mørkere enn mørkest - så er det godt å ha noen som kan hjelpe deg, og bære håpet for deg. Ja, jeg tror det er godt håp, cathlin - både for deg og meg. Men det tar tid... og vi skal klare det, ikke sant? 0 Siter
Dmitri Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Er det noe spesielt du venter på? Du har klare mål i hverdagen, men som ikke nås? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.