Gå til innhold

plutselig kul under armen...

Anbefalte innlegg

Gjest tror det værste

Fant i dag en kul under venstre arm, som gjør vondt... tror ikke den var der igår... Lurer da på om kreftkuler gjør vondt eller om dette bare er en forbipasserende sak? Kreft er noe av det jeg er aller mest redd for (har mistet to nære familiemedlemmer på et halvt år p.g.a. det...) jeg har en smule panikk nå og håper noen kan gi meg noen svar på hva det kan være. kanskje dette er vanlig, for alt jeg vet?

Hilsen skremt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31241-plutselig-kul-under-armen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Kuler under armene kan blant annet være irriterte svettekjertler, muskelknuter eller lymfekjertler. Hva slags kul du har er det dessverre ikke mulig for meg å avgjøre pr. brev og foreslår at du kontakter legen din slik at du kan få stillet en sikker diagnose.

Kuler som oppstår på grunn av kreft er ofte ikke ømme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...