Gjest J31! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg lurer på om det er en mulighet for at jeg kan få slettet den siste tråden på psykiatri, selv om det er mange som har engasjert seg og kommet med gode råd og vært hyggelige (og det er jeg virkelig takknemlig for). Jeg sliter sterkt med ettervirkningene av disse pga relativt kraftig motbør og diskusjon om meg som person, og hvor jeg virkelig har blamert meg selv og gått langt over den grensen for hva som er akseptabelt for min egen del pga alt dette. Jeg har forsøkt å holde tunga rett, og ikke la det gå innpå meg. Men det må det ha gjort likevel - for det å miste kontrollen på denne måten oppleves som grusom for meg. Det begynte med en helt uskyldig tråd som noen bare hoppa inn i og kritiserte meg for noe som ikke hadde noe med saken å gjøre, og det fortsatte t.o.m i går da jeg prøvde å komme gjennom det (men jeg ser i ettertid at jeg har takla det helt feil). Jeg vet at jeg har et ansvar for innlegg jeg sender inn, men det begynte altså med at noen "tok over" en tråd og så ballet det bare på seg. Og det å oppleve å miste kontrollen på denne måten skremmer meg og gjør meg nå veldig dårlig - fordi noen vet hvem jeg er her inne. Og det at noen velger å angripe på denne måten er heller ikke noe jeg kan hjelpe for -bortsett fra at det er min feil at jeg har vært så "synlig" her inne. Vær så snill og hjelp meg, for dette takler jeg ikke - og det har gått for langt ( Jeg håper at denne tråden får være i fred for negative kommentarer fra andre, da jeg har fått nok av den sorten gjennom lengre tid - og det er det siste jeg trenger. Om så skjønt håper jeg at du vil slette denne tråden også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312574-trenger-virkelig-hjelp-n%C3%A5psykforum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvorfor sender du ikke en slik oppfordring på mail? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312574-trenger-virkelig-hjelp-n%C3%A5psykforum/#findComment-2548421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kjære deg, Jeg kjenner at jeg blir aldri så lite provosert av det du nå skriver. Det virker ikke som du klarer å skille mellom de som virkelig slenger med leppa og kommer med ganske kjipe innlegg, og de som sier ting som kan høres kjipe ut, men som vil deg vel. Det kan ikke være slik at du legger ansvaret over på alle andre for at trådene dine utvikler seg i negativ retning - det er du alene som må ta ansvar for dette. Ikke noe av dette hadde kommet opp dersom du hadde klart å styre impulsene dine og holde ut istedet for å gang på gang "bare vil ha et svar til fra nhd før du skal slutte med dol". Jeg presiserer som vanlig at jeg ikke mener å være verken frekk eller ekkel mot deg når jeg sier disse tingene. Poenget mitt er at når man bruker dol som terapi slik du har gjort, er man nødt til å ta de ulempene dette medfører. Slik er det i RL og slik er det på dol. Jeg tror ikke folk når fram til deg ved å "banke ting inn i huet ditt" her inne. Du ser ut til å være totalt blottet for å innse det faktum at svar fra en autoritet betyr alt for deg. Jeg har ikke tenkt å prøve å få deg til å se dette mer, for jeg tror oppriktig at det du trenger ikke er mer dol-terapi, men langvarig kompetent behandling i RL. Jeg håper du tror meg når jeg sier at jeg virkelig håper du skal få den hjelpen du trenger. For du fortjener det - ikke minst pga situasjonen med barna dine. Jeg ønsker deg alt godt, j31. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312574-trenger-virkelig-hjelp-n%C3%A5psykforum/#findComment-2548433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tråden blir nå slettet. Jeg har sendt deg en mail med en oppfordring om å begrense din bruk av doktoronline i tiden fremover. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312574-trenger-virkelig-hjelp-n%C3%A5psykforum/#findComment-2548472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kjære deg, Jeg kjenner at jeg blir aldri så lite provosert av det du nå skriver. Det virker ikke som du klarer å skille mellom de som virkelig slenger med leppa og kommer med ganske kjipe innlegg, og de som sier ting som kan høres kjipe ut, men som vil deg vel. Det kan ikke være slik at du legger ansvaret over på alle andre for at trådene dine utvikler seg i negativ retning - det er du alene som må ta ansvar for dette. Ikke noe av dette hadde kommet opp dersom du hadde klart å styre impulsene dine og holde ut istedet for å gang på gang "bare vil ha et svar til fra nhd før du skal slutte med dol". Jeg presiserer som vanlig at jeg ikke mener å være verken frekk eller ekkel mot deg når jeg sier disse tingene. Poenget mitt er at når man bruker dol som terapi slik du har gjort, er man nødt til å ta de ulempene dette medfører. Slik er det i RL og slik er det på dol. Jeg tror ikke folk når fram til deg ved å "banke ting inn i huet ditt" her inne. Du ser ut til å være totalt blottet for å innse det faktum at svar fra en autoritet betyr alt for deg. Jeg har ikke tenkt å prøve å få deg til å se dette mer, for jeg tror oppriktig at det du trenger ikke er mer dol-terapi, men langvarig kompetent behandling i RL. Jeg håper du tror meg når jeg sier at jeg virkelig håper du skal få den hjelpen du trenger. For du fortjener det - ikke minst pga situasjonen med barna dine. Jeg ønsker deg alt godt, j31. Jeg forstår godt at du/dere blir provosert. Og jeg legger meg langflat. Håper ikke jeg har såra noen. Aldri vært meningen. Dette har med meg og mine problemer å gjøre, og ikke andre. Jeg har prøvd å forstå, virkelig - men det har vært noe som skurra og som jeg ikke fikk til å stemme. Men etter at webm. sletta i går, ble jeg lettet, og jeg begynte automatisk å reflektere over hvorfor og hva som skjer. Og dere har rett i mye av det dere har forsøkt å formidle. Men jeg vil diskutere dette med behandleren min først, og så skal jeg gi dere en tilbakemelding på det på "meldinger" senere, så jeg er sikker. Det vil jeg gi dere, for dette betyr mye for meg siden dere har hjelpa meg å forstå. Og jeg vil takke dere for at dere har vist meg denne tålmodigheten. Virkelig. Kansje er jeg nå et viktig skritt videre, takket være dere. Men det vil vise seg. Ps. takk for gode tanker :-) Ds. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312574-trenger-virkelig-hjelp-n%C3%A5psykforum/#findComment-2548616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tråden blir nå slettet. Jeg har sendt deg en mail med en oppfordring om å begrense din bruk av doktoronline i tiden fremover. Mvh for hjelpen. Har lest mailen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312574-trenger-virkelig-hjelp-n%C3%A5psykforum/#findComment-2548617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.