Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sydhavskongen

Tror ikke det er så smittsomt å diskutere selvmordstanker jeg. Planene om hvordan man skal gjøre dette er derimot farlig. Og etter at selvmordet er begått ser vi jo ofte at flere følger etter.

Men tror som sagt ikke at man skal gjemme under stolen at man tenker på å dø, kan være bra for mange å diskutere igjennom dette, fordeler og ulemper som en deprimert person ikke ser helt der og da. Min mening.

Gjest Moderator

Vi aksepterer innlegg hvor mennesker snakker om at de sliter med selvmordstanker, og hvor innlegget gir grunnlag for å tro at vedkommende ønsker hjelp til å leve videre. Derimot sletter vi innlegg som kan oppfattes som trussel om selvmord og annen selvdestruktivitet, eller som forsøker å drøfte metoder for å ta livet av seg selv.

Vi aksepterer innlegg hvor mennesker snakker om at de sliter med selvmordstanker, og hvor innlegget gir grunnlag for å tro at vedkommende ønsker hjelp til å leve videre. Derimot sletter vi innlegg som kan oppfattes som trussel om selvmord og annen selvdestruktivitet, eller som forsøker å drøfte metoder for å ta livet av seg selv.

Ja, jeg er helt enig.

Tenkte man alltids kan holde ett ekstra blikk over slike diskusjoner, fordi man aldri vet hvordan slike tråder utvikler seg.

Ha en flott dag.

Tror ikke det er så smittsomt å diskutere selvmordstanker jeg. Planene om hvordan man skal gjøre dette er derimot farlig. Og etter at selvmordet er begått ser vi jo ofte at flere følger etter.

Men tror som sagt ikke at man skal gjemme under stolen at man tenker på å dø, kan være bra for mange å diskutere igjennom dette, fordeler og ulemper som en deprimert person ikke ser helt der og da. Min mening.

Heia!

Jeg ville bare gjøre webbis oppmerksom på den, for å holde ett ekstra blikk på den, fordi man aldri helt vet hvordan slike tråder utvikler seg.

Denne ser jo grei ut foreløpig, men man har da tideligere sett greie tråder her, blitt noe helt annet i løpet av kort tid.

Etter å ha mistet en kjær venn som tok selvmord, og politiet i etterkant fant spor på dataen hans som tyder på at dette var mer enn planlagt, er jeg litt føre var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...