Gå til innhold

Noe tabletter/medisiner jeg kan ta..?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeppz

Heisann.

Jeg er en gutt på 20. Drar om en ukes tid til syden. Jeg sliter fra før av med en sykdom (virus) i kroppen som jeg har hatt en stund. Dette gjør at jeg veldig fort blir svimmel og trøtt noe som fører til at jeg blir sløv, lydene rundt meg blir anderledes, opplever at ting blir snudd om på hodet og at jeg da helst må sette ned ned rolig. Kan fort bli at jeg blir slik dårlig på f.eks flyplassen, hvilket er et ille tidspunkt. Finnes det noen tabletter eller medisiner som er med på å hjelper meg slik at jeg holder meg kvikk, ikke lett blir trøtt og svimmel? Jeg ble anbefalt noen et beroligende middel (tabletter) av min lege, men disse fører jo til at jeg blir trøtt.. har legene her noen forslag? På forhånd takk, ikke minst for en kjempefin internettside!!!

Hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31312-noe-tablettermedisiner-jeg-kan-ta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg kjenner dessverre ikke til tabletter som motvirker problemet du tar opp i brevet. Det viktigste for deg vil nok være å tilpasse aktivitetene og den risikoen de medfører i forhold til formen din slik at du unngår ubehagelige eller risikofyllte overraskelser. Har du en reisepartner som kan hjelpe deg dersom blir rammet av svimmelhet? Husk også å drikke rikelig i varmen ettersom væskemangel kan gi slapphet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...