Gå til innhold

Øregangs eksem

Anbefalte innlegg

Gjest øreplaget

Hei

Fikk i forrige uke konstantert at jeg har eksem i øregangen. Dette etter sterke smerter i øregangen, fikk kortisonsalve som skulle dryppes i øret, men dette hjalp ikke. Etter nytt besøk på legekontoret fikk jeg satt inn gassbind med kortisonsalve samt sterke smertestillende (paraligin forte). Har nå tatt ut gassbindet men har fortsatt like store smerter i ørene og må fortsette med smertestillende p.g.a. dett, er det vanlig at man skal ha så sterke smerter ved denne type eksem og ør jeg dra tilbake til legen når symptomene nå har vart i nesten 14 dager, har meget sterke smerter.

Er det noe annet som kan gjøres??

håper på ett raskt svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31313-%C3%B8regangs-eksem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...