Gjest J31! Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Jeg vil bare si tusen hjertelig takk for hjelpen her om dagen - særlig pausen jeg ble oppfordret til. Du aner ikke hvor mye det var til hjelp for meg. Det, i tillegg til en svært nyttig samtale om dette og grubling med min behandler, hjalp meg å reflektere over samt stoppe noe jeg har strevd lenge med (avhengighet og endeløs grubling). Det betyr svært mye for meg ift bedring og terapi i RL. Skulle for mitt eget beste ønske jeg hadde klart å ta innover meg det nhd og flere har rådet meg til vedr dette, på et tidligere tidspunkt :-(men gjort er gjort). Jeg ønsket bare å si dette før jeg legger dette bak meg og tar prosessen/veien videre med behandler i rl. En befriende hilsen fra 0 Siter
sort som natta Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 ønsker deg iallefal lykke til,og takk for gode svar til meg flere ganger:) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 ønsker deg iallefal lykke til,og takk for gode svar til meg flere ganger:) Tusen takk ) Det var godt og hyggelig å høre at jeg har vært til hjelp for deg - det gleder meg alltid å få slike tilbakemeldinger ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.