Gå til innhold

Bustebeisa! ( Advarsel : Harry. vulgært++++)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå var det store str i de andre linkene også ;0)

Og de som bruker 70B er jo kjempe heldige, de kan jo finne undertøy på H&M ol. Er ikke så heldig jeg heller! ;0)

Det har litt med alderen å gjøre også serru. ;o) Men trusene var i meste laget da...

Og jeg må innrømme at jeg ikke har kikket så mye på de andre linkene, men skulle ønske jeg hadde kropp (og anledninger!) til å kunne bruke sånt korsett - stilig og sexy!

Det har litt med alderen å gjøre også serru. ;o) Men trusene var i meste laget da...

Og jeg må innrømme at jeg ikke har kikket så mye på de andre linkene, men skulle ønske jeg hadde kropp (og anledninger!) til å kunne bruke sånt korsett - stilig og sexy!

Hihi, mulig det ;0)

Trusene ja, de var veeel store..*knise*

Og du, man trenger ikke ha modellkropp for å gå i korsett ;0)

Hihi, mulig det ;0)

Trusene ja, de var veeel store..*knise*

Og du, man trenger ikke ha modellkropp for å gå i korsett ;0)

Neida, man trenger ikke å ha modellkropp, men denne kroppen her er ikke heeeelt standard i størrelsen med sine 152 cm i høyde og 75DD-E i bh'str...

Neida, man trenger ikke å ha modellkropp, men denne kroppen her er ikke heeeelt standard i størrelsen med sine 152 cm i høyde og 75DD-E i bh'str...

Sikkert så fin at :0)

Jeg er ikke mye høyere, 160.

Og bruker 65/70 D/DD. Så vi er kanskje likere enn vi tror ;0)

Sikkert så fin at :0)

Jeg er ikke mye høyere, 160.

Og bruker 65/70 D/DD. Så vi er kanskje likere enn vi tror ;0)

Kjæresten klager ikke. ;o) Og dessuten har jeg en mistanke om at han ville ansett et korsett som noe som bare var i veien uansett... ;-D

Link en. Det nederste på første side og øverste på andre siden likte jeg vel best... sånn i første omgang. Var jo litt fint det i blått også. Noen fine rosa også, men der er jeg ikke kommet riktig enda. Får holde at jeg var ute i min Nike genser igjen i sted. :-)

Link to. Noe fint her og, men priser langt utenfor min lommebok. Hvertfall nå om dagen.

Link tre. Fikk ikke studert den så nøye. Min nye kollega som du kjenner, kom inn. :-)

Annonse

Noe pent her og, men vet ikke helt....

Klager over egen størrelse, men kanskje ikke helt klar for de der likevel. :-)

Jeg satt å kikket på den der, var drit mye fint!

Mange lekre sko også!

Og en kjole som bare var såå meg...Men da hadde de jo ikke i min str, så ikke klag! :0)

Link en. Det nederste på første side og øverste på andre siden likte jeg vel best... sånn i første omgang. Var jo litt fint det i blått også. Noen fine rosa også, men der er jeg ikke kommet riktig enda. Får holde at jeg var ute i min Nike genser igjen i sted. :-)

Link to. Noe fint her og, men priser langt utenfor min lommebok. Hvertfall nå om dagen.

Link tre. Fikk ikke studert den så nøye. Min nye kollega som du kjenner, kom inn. :-)

Link tre var vel generelt bare om korsetter, hvilke typer ovs.

Men artig å se :0)

Noen fine på de andre ja, men du må liksom falle litt også..

Og du, han hadde bare kost seg! ;0)

Jeg satt å kikket på den der, var drit mye fint!

Mange lekre sko også!

Og en kjole som bare var såå meg...Men da hadde de jo ikke i min str, så ikke klag! :0)

Får studere de andre sidene litt mer senere i natt. :-)

Men var jo noen enkle svarte sko der... med høy hæl. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...