Gjest ukjent merke for meg Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Gemalen har sett på en plasma LG tv (50") ... noen som har erfaring med dette merket ? Jeg har mer lyst på en Pioneèr tv, ..... når en sammenligner tv`ene er det ikke store forskjellen på utstyr (bortsett fra ta med Pioneèr så må en kjøpe høytalere i tillegg, evt. koble tv`n til stereoanlegget) Men, har du erfaring med LG Plasma TV ? 0 Siter
frk.s Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Vi har akkurat køpt LG etter tips fra en Hifi-kamerat og er meget fornøyd! Det viktigste han tipset oss om var å ha matt skjerm for å unngå refleksjon, beregne (tv) størrelse etter avstand til tv`n og høy kontrast... Lykke til! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Vi har vært superfornøyd med våre LG produkter. Anbefales. 0 Siter
tusseline Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg har hatt LG plasma-tv 42 tommer i halvannet år nå, og er kjempefornøyd . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.