Gå til innhold

Kjønnsvorter.. hjelp..

Anbefalte innlegg

KJære doktoronline. Jeg er en 17 år gammel gutt som lider med det jeg tror er kjønnsvorter. Dette problemet har jeg hatt i en lang periode ( cirka et halvt år ). Jeg har bare hatt sex med ei jente ( da uten beskyttelse ), og siden har jeg ikke hatt noe samleie på grunn av kjønnsvortene. Problemet er at disse vortene dekker deler av undersiden av penis, og når jeg presser på dem så kommer det hvit materie ut. Jeg er veldig usikker på hva dette er og er redd for eventuelle farer. I tilegg så kvier jeg meg for å oppsøke lege, så derfor lurer jeg på om dere kan anbefale noe som kan helbrede dette. Jeg har spørt dere om dette før, og da var svaret at de kommer til å forsvinne. Det har de da altså ikke gjort. Det hadde vært veldig fint , og til stor "lettelse", om dere hadde svart på dette.

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31383-kj%C3%B8nnsvorter-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Ut i fra beskrivelsen tenker jeg at vortene du har lagt merke til er normale talgkjertler som ikke kan eller skal behandles. For sikkerhets skyld synes jeg likevel at du bør kontakte lege slik at du kan få en sikker vurdering.

Se også:

http://www.doktoronline.no/pub/qa/610.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...