Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva er galt med meg?

har hatt vond hals og forskjellige former av forkjølelse/influensa i tre måneder nå.. tror hele tiden at jeg skal bli frisk når jeg plutselig våkneropp og er syk igjen. Begynner å bli desperat på å bli frisk igjen.

Andre problemer:

*ufattelig dårlig form(skiftende).. kan bli helt utslitt og anpusten bare av å gå opp en kort trapp, eller av omtrent ingenting.. gidder ingenting og føler meg slapp flere veker i strekk(klarer ikke lese til eksamen eller jobbe)

*mageproblemer: en kopp kaffi kan være nok til å få mageknip eller diare.. kan også komme uten grunn

* svimmel når jeg reiser meg

* merkeli forhold til mat.. blir veldig sulten og veldig mett.. ofte på kort tid

* urinen min kan lukte popkorn, og jeg er ofte tørst

* hadde blødninger fra analen en lang stund

kan d være tvarr? eller.. virker som imunforsvaret mitt har lagtpå røret!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31391-tvarr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...