Gå til innhold

Installere ny nettleser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerner jeg Internet Explorer og legger inn Firefox?

Er det forresten beste løsning når jeg får melding om feil på scriptet på nettsiden hele tiden?

Gjest mandolina
Skrevet

Du trenger ikke fjerne Internet Explorer for å installere Firefox, det går fint å bruke begge nettleserne om hverandre.

Hilsen

Skrevet

Jeg bruker begge deler. Firefox brukes stort sett her på dol.

Skrevet

Du trenger ikke fjerne Internet Explorer for å installere Firefox, det går fint å bruke begge nettleserne om hverandre.

Hilsen

Takker :)

Skrevet

Jeg bruker begge deler. Firefox brukes stort sett her på dol.

Ok. Takker :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Hvordan fjerner jeg Internet Explorer*

Det ville være som å fjerne grensesnittet til Windows, hehe...

Skrevet

Sa ikke at det nødvendigvis var den beste løsningen, men er det ikke verdt å prøve da? Det er jo en smal sak å installere en nettleser.

Jo, det var visst en grei løsning. Takker for tips :)

Skrevet

''Hvordan fjerner jeg Internet Explorer*

Det ville være som å fjerne grensesnittet til Windows, hehe...

Grensesnitt sier meg ikke så mye, men jeg skjønner at det ikke er noe alternativ å fjerne IE... :) Jaja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...