Gå til innhold

Bankkort + drøm om Kronprins Håkon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så slike i sparebanken ja :)

Ja, men, da så. Da er det jo ikke noe problem. Da må jeg bare finne en sparebank:-)

Skrevet

Hehe. Tror du at du skulle få ut penger i døra?

Jeg tok en taxitur og jeg fikk ny mobil samme dag som kortet sluttet å fungere. Da jeg og den nye mobilen min kom inn i taxien fungerte kortet. Da vi skulle ut så fungerte ikke kortet lengre, og etter det har det vært dødt.

Så å ha det i lommeboka er nok beskyttelse?! Jeg så nesten for meg at jeg måtte bære rundt på en liten safe å ha kortet i.. ;-)

Ja, jeg har iallfall ikke opplevd noen avmagnetisering av kortet ved at det ligger i lommeboka i bunnen av veska, mens mobilen ligger enten i mobillomma eller slenger løst rundt omrking oppi der;-)

Skrevet

Jeg har også drømt om Kronprins Håkon, for flere år siden. Jeg hadde et forhold til ham, og han visste ikke om han skulle velge meg eller Mette-Marit (dette var før de giftet seg).

I allefall, så var både krompen, Mette-Marit og jeg med i et stivt selskap med Kong Harald til stede. Det endte med at Mette-Marit ble full og ufin og skifta tampong rett foran tronen som Kong Harald satt på...

Må si at jeg lurte litt på hva slags psykisk diagnose jeg hadde etter denne drømmen... ;o)

Skrevet

Ja, jeg har iallfall ikke opplevd noen avmagnetisering av kortet ved at det ligger i lommeboka i bunnen av veska, mens mobilen ligger enten i mobillomma eller slenger løst rundt omrking oppi der;-)

Ok:-)

Skrevet

Jeg har også drømt om Kronprins Håkon, for flere år siden. Jeg hadde et forhold til ham, og han visste ikke om han skulle velge meg eller Mette-Marit (dette var før de giftet seg).

I allefall, så var både krompen, Mette-Marit og jeg med i et stivt selskap med Kong Harald til stede. Det endte med at Mette-Marit ble full og ufin og skifta tampong rett foran tronen som Kong Harald satt på...

Må si at jeg lurte litt på hva slags psykisk diagnose jeg hadde etter denne drømmen... ;o)

LOL

Skrevet

*ha ha*

Skrevet

Da sier det ikke lite om deg at han på tross av denne episoden faktisk valgte OB-dama ;-D

Skrevet

Da sier det ikke lite om deg at han på tross av denne episoden faktisk valgte OB-dama ;-D

:oP

Skrevet

:oP

Hadde glemt at jeg svarte deg på denne - fantastisk drøm, da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...