Gjest må male snarest Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Det sitter virkelig som limt fast! ;-) Vi skal male veggen, og over kjøkkenbenken var noe hardt "tapet" som vi nå har revet bort. Det er igjen noe seigt klister/lim/papp som vi ikke får bort. Har dere tips? Dette lange stykket mangler å få gjort rent før vi kan male, så jeg blir glad for råd. Tusen takk! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Du kan dampe det bort eller skrape med barberblad. 0 Siter
Gjest må male snarest Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Du kan dampe det bort eller skrape med barberblad. Skrape er vanskelig, men hvordan kan jeg dampe det bort? Det er et langt område på veggen. Men jeg kan begynne å skrape - det vil ta tid! Utrolig at det sitter så fast. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Skrape er vanskelig, men hvordan kan jeg dampe det bort? Det er et langt område på veggen. Men jeg kan begynne å skrape - det vil ta tid! Utrolig at det sitter så fast. De selger slike kniver med noe som minner om barberblad. Bl annet brukes slike til komfyrer med keramisk topp. Den ligner litt på en sparkelspade og er lett å bruke til slikt. Har du mulighet til å låne en stimer kan du prøve det. Vi sleit veldig med noen vegger her en gang. Jeg tror det endte med at mannen i huset pusset ned alt med maskin. Det var støv over det hele 0 Siter
linnea72 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Bruk plasterfjerner. Kjøpes på apotek. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Varmepistol? Ikke brenn ned huset nå da! 0 Siter
Gjest må male snarest Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 De selger slike kniver med noe som minner om barberblad. Bl annet brukes slike til komfyrer med keramisk topp. Den ligner litt på en sparkelspade og er lett å bruke til slikt. Har du mulighet til å låne en stimer kan du prøve det. Vi sleit veldig med noen vegger her en gang. Jeg tror det endte med at mannen i huset pusset ned alt med maskin. Det var støv over det hele Jeg prøver å skrape men det er ikke lett! 0 Siter
Gjest må male snarest Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Bruk plasterfjerner. Kjøpes på apotek. Jeg skal prøve. 0 Siter
Gjest må male snarest Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Varmepistol? Ikke brenn ned huset nå da! Det tør jeg ikke! ;-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Du får låne dampmaskiner på de fleste maleforretninger 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Vits: Vet du hva som skjedde med de to homsene som tok feil av glidemiddelen og tapetlimet? ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' Tapeten falt ned. ' ' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.