Jølsen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 ''Kom hit kjerring så tek vi ein dæns, trallala trallala!'' ''Kom hit kjerring så skal du få ***, trallala trallala!'' Hvilken av disse versjonene er det som er riktig? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har særlig peiling på Alf Prøysen. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 ”Kom hit nå, kjærring, så tek vi en dæins.” ”Trallalla! Trallalla!” ”Æinners da, æ du frå samling og sæins! ”Trallallallallalla!” ”Je har itte stunder, å æ det for stell, og folk som går utafor på vegen i kvell, dom lure vel på å æ dette for spell! Trallallallallalla!” 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 ”Kom hit nå, kjærring, så tek vi en dæins.” ”Trallalla! Trallalla!” ”Æinners da, æ du frå samling og sæins! ”Trallallallallalla!” ”Je har itte stunder, å æ det for stell, og folk som går utafor på vegen i kvell, dom lure vel på å æ dette for spell! Trallallallallalla!” Takk skal du ha! Det kommer en norsk gjest hit i kveld, og siden jeg ikke vet hva slags musikk disse liker, måtte jeg bare gjette. Tusen hjertlig takk! 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Takk skal du ha! Det kommer en norsk gjest hit i kveld, og siden jeg ikke vet hva slags musikk disse liker, måtte jeg bare gjette. Tusen hjertlig takk! Er De utlending, Rigmor? 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Er De utlending, Rigmor? Ja! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ja! Eg har ei tante som heter Rigmor, men ho er Norsk. Fint navn forresten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.