Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte det samme selv...

OG at jeg skulle sende _mail_ til webbis om det...;-) Slike tråder som denne gjør jo alle ekstra oppmerksom på det som har skjedd....

Tøft - på forsiden min så dukker ikke denne tråden opp med nye innlegg selvom vi skriver i den. Teste en gang til nå...

Annonse

Aha - der er de ja. Jeg klikket bare på dol-logoen øverst til venstre her og så på forsiden. Der ligger de aller nyeste, men de fra denne tråden mangler.

Kanskje fordi den ligger på webmastersiden? Ingen vits i å "lokke" til seg lesere med nye innlegg der:-)

Tenkte det samme selv...

OG at jeg skulle sende _mail_ til webbis om det...;-) Slike tråder som denne gjør jo alle ekstra oppmerksom på det som har skjedd....

JEG sendte mail til webmaster. Sikkert flere andre som gjorde det også.

* pusser glorien *

JEG sendte mail til webmaster. Sikkert flere andre som gjorde det også.

* pusser glorien *

:-)

Jeg rakk ikke å gjøre det før enn det lå minst to tråder;-)

Men nå endret jeg overskriften her også for å skape enda mindre blest enn ørten innlegg om "slette på seksualitet", hvilket jo virker som en magnet;-)

*pusser litt glorie selv også*;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...