Gå til innhold

?


sjenert213

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går an å bli befruktet uten at penis har vært inne i vagina.

Men etter det jeg vet har han ikke fått utløsning i nærheten av åpningen.

Er bare 15 år, om det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter det jeg vet har han ikke fått utløsning i nærheten av åpningen.

Er bare 15 år, om det har noen betydning.

Skal mye "uflaks" til å bli gravid på den måten, men det har nok skjedd. Du skriver "ikke i nærheten av åpningen", men det avhenger litt om han var inni i deg i det hele tatt, var han det så er det en bitteliten sjanse for graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Hvis du har maks uflaks holder det at han eller du har fått sæd på fingrene, og så fingrer deg rett etterpå (i tillegg til de tingene mrxx og Shova allerede har nevnt). Det går med andre ord an å bli gravid uten penetrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal mye "uflaks" til å bli gravid på den måten, men det har nok skjedd. Du skriver "ikke i nærheten av åpningen", men det avhenger litt om han var inni i deg i det hele tatt, var han det så er det en bitteliten sjanse for graviditet.

Han har aldri vært inni skjeden. Bare utfor, å ikke direkte "over" åpningen. Tror ikke jeg er gravid, men, så ung som jeg er, så bekymrer man seg for lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri vært inni skjeden. Bare utfor, å ikke direkte "over" åpningen. Tror ikke jeg er gravid, men, så ung som jeg er, så bekymrer man seg for lett..

Da kjøper du deg en test, den avgjør rimelig kjapt om du er gravid eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøper du deg en test, den avgjør rimelig kjapt om du er gravid eller ikke.

Jeg tror jeg først skal vente å se om mens kommer som normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...