Gå til innhold

Resistens mot antibiotika?

Anbefalte innlegg

Gjest rachel

Jeg er en 21 år gammel jente som har hatt perioral dermatitt i noen år nå. Først gikk jeg til lege og fikk resept på tetracyclin tabl. som jeg skulle gå på i 1 md. Huden ble mye bedre, men med en gang jeg sluttet kom utslettet tilbake. Så gikk jeg til hudlege og fikk Dalacin liniment som jeg brukte i 2 md. Huden ble fin, men da jeg sluttet kom utslettet igjen tilbake. Gikk til hudlege igjen og han sa jeg burde begynne på dalacin igjen, siden det hadde så fin effekt. Jeg gjorde så,brukte det i 3 md., men denne gangen hjalp det ikke i det hele tatt. Har jeg utviklet resistens mot antibiotika?I så fall, er det ingenting som hjelper? Er utrolig frustrert nå og skikkelig deprimert....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31542-resistens-mot-antibiotika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...