Gå til innhold

Hvor ble den lyse siden av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• pekkaline

5

• Saphira

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1222975794' post='3975491]

''Den tålmodigheten vi ikke har ;o)''

Jeg har vært hjemme i 10 min og er allerede utålmodig! ;o)

Haha, siste innlegg ble skrevet 12.50 så nå har vi ventet aldeles for lenge ;o) Men nå får man logget seg inn, men kommer ikke lenger.

Gjest Shira :o)

Haha, siste innlegg ble skrevet 12.50 så nå har vi ventet aldeles for lenge ;o) Men nå får man logget seg inn, men kommer ikke lenger.

Jeg får ikke logget inn heller jeg. Jeg så det var nede før i dag også, men så dro jeg på skolen og har vært der siden. Nå kommer jeg til å drømme om tall i natt ;o)

Men faktisk lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet, slet virkelig i kveld. Nyrene slutter ikke å tulle seg selv om jeg sitter på skolebenken *muggen*

Har forresten avtale med urologen i morgen at han skal ta telefonen når jeg ringer. Er jo lov å håpe ;o)

Jeg får ikke engang opp alternativet om å logge inn. Det står kun "dette webområdet" osv. *Muggen*

Alt kommer og går der inne, nå får jeg melding var administrasjonen. Sliten av å vente. LOL, kanskje morsomt. Hvor kan vi ikke bare skrive samme trådene her egentlig.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1222977408' post='3975528]

Jeg får ikke logget inn heller jeg. Jeg så det var nede før i dag også, men så dro jeg på skolen og har vært der siden. Nå kommer jeg til å drømme om tall i natt ;o)

Men faktisk lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet, slet virkelig i kveld. Nyrene slutter ikke å tulle seg selv om jeg sitter på skolebenken *muggen*

Har forresten avtale med urologen i morgen at han skal ta telefonen når jeg ringer. Er jo lov å håpe ;o)

Du kan håpe. Jeg har ringt tre steder i dag og alle stedene skulle de ringe tilbake. Men det gjorde de ikke...

Fikk bare beskjed om at bilen var ferdig men at noen lamper lyste og de måtte ha bilkontorets fullmakt til å reparere. Og bilkontoret er ikke en enkel affære å få tak i, det vet jeg av erfaring...

Jeg krysser fingrene for at den urologen ringer tilbake :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...