Gå til innhold

Hvor ble den lyse siden av?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Du kan håpe. Jeg har ringt tre steder i dag og alle stedene skulle de ringe tilbake. Men det gjorde de ikke...

Fikk bare beskjed om at bilen var ferdig men at noen lamper lyste og de måtte ha bilkontorets fullmakt til å reparere. Og bilkontoret er ikke en enkel affære å få tak i, det vet jeg av erfaring...

Jeg krysser fingrene for at den urologen ringer tilbake :o)

Og jeg skal krysse for at bilen kommer og at folk ringer tilbake til deg.

Jeg fikk forresten ikke legge inn kateteret selv, jeg kunne legge ballongen feil. Tviler jeg på, for jeg kjenner jo stomien mye bedre enn dem. Jaja, de bryr seg jo bare om meg da :o)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• pekkaline

5

• Saphira

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Shira :o)' timestamp='1222978545' post='3975558]

Og jeg skal krysse for at bilen kommer og at folk ringer tilbake til deg.

Jeg fikk forresten ikke legge inn kateteret selv, jeg kunne legge ballongen feil. Tviler jeg på, for jeg kjenner jo stomien mye bedre enn dem. Jaja, de bryr seg jo bare om meg da :o)

Det tviler jeg ikke et øyeblikk på. Jeg hater hvis noen skal sette kateter på meg, de stikker jo helt feil vei. Vi ser ikke alle ut som i læreboka ;o)

ShitDiddelyDo

A-ha. At det var noe visste jeg, men jeg ante ikke hva. Jeg vet fortsatt ikke hva, men nå vet jeg i det minste at det er noe.

Jeg hadde planer om å skrive ned den mest vannvittige drømmen da jeg våknet i dag, men nå husker jeg den ikke lenger. Det var en drøm av den typen som må skrives ned der og da, før jeg er skikkelig våken, i mest mulig transe. Det eneste jeg husker er at det var dverger, analsex, sauer og en shavedronning med navn Shiva the Great.

Jævla svensker!

A-ha. At det var noe visste jeg, men jeg ante ikke hva. Jeg vet fortsatt ikke hva, men nå vet jeg i det minste at det er noe.

Jeg hadde planer om å skrive ned den mest vannvittige drømmen da jeg våknet i dag, men nå husker jeg den ikke lenger. Det var en drøm av den typen som må skrives ned der og da, før jeg er skikkelig våken, i mest mulig transe. Det eneste jeg husker er at det var dverger, analsex, sauer og en shavedronning med navn Shiva the Great.

Jævla svensker!

Akkurat. ;-)

ShitDiddelyDo

Akkurat. ;-)

Det ække no' å le av. Det var en drøm som meget mulig kunne bidratt til fred på jord. Hvis jeg hadde husket den. Vel og merke.

Har forumet vært nede i hele dag? Det var i hvert fall nede da jeg prøvde meg ved firetida.

Det ække no' å le av. Det var en drøm som meget mulig kunne bidratt til fred på jord. Hvis jeg hadde husket den. Vel og merke.

Har forumet vært nede i hele dag? Det var i hvert fall nede da jeg prøvde meg ved firetida.

Neida, jeg flirer ikke av drømmen din - som du ikke husker - eller hvordan det nå var....;-) Jeg er også ganske sikker på at den kunne ha bidratt til både fred og sånn.

Når det kommer til solsiden vet jeg ikke så mye, annet enn at den ikke har virket de siste timene. Dvs: Jeg kom plutselig inn der for noen minutter siden, og da skrev jeg et kjapt innlegg - etter det ble siden borte igjen.:-/

Annonse

ShitDiddelyDo

Neida, jeg flirer ikke av drømmen din - som du ikke husker - eller hvordan det nå var....;-) Jeg er også ganske sikker på at den kunne ha bidratt til både fred og sånn.

Når det kommer til solsiden vet jeg ikke så mye, annet enn at den ikke har virket de siste timene. Dvs: Jeg kom plutselig inn der for noen minutter siden, og da skrev jeg et kjapt innlegg - etter det ble siden borte igjen.:-/

Jeg kom også inn for noen minutter siden, men jeg fikk aldri postet det jeg skrev.

Jaja. Så lenge det ikke blir en vane.

Jeg kom også inn for noen minutter siden, men jeg fikk aldri postet det jeg skrev.

Jaja. Så lenge det ikke blir en vane.

Havnet du også her inne :o)

Jeg er sur jeg, nå har jeg gått glipp av alle middagsopplevelsene og dessuten har jeg virkelig noe å bidra med i tråden til Pekkaline. Hyl

Havnet du også her inne :o)

Jeg er sur jeg, nå har jeg gått glipp av alle middagsopplevelsene og dessuten har jeg virkelig noe å bidra med i tråden til Pekkaline. Hyl

Guuuuri nå ble jeg nysgjerrig :) Vi får satse på den er oppe og går i morgen igjen :)

Jævla svensker!

Nå satte du stygge bilder i hodet mitt ;0)

Annonse

Gjest Shira :o)

Det tviler jeg ikke et øyeblikk på. Jeg hater hvis noen skal sette kateter på meg, de stikker jo helt feil vei. Vi ser ikke alle ut som i læreboka ;o)

He he, nei læreboka er det flere av oss som ikke ser ut som ;o)

Det er stor forskjell fra å få kateter nå og før da det måtte via urinrøret og opp i blæra. Jeg kjenner lite jeg nå, omtrent ingenting. Det eneste er om ikke jeg får stikke det inn selv, for jeg kjenner inngangen best selv.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223012650' post='3975696]

He he, nei læreboka er det flere av oss som ikke ser ut som ;o)

Det er stor forskjell fra å få kateter nå og før da det måtte via urinrøret og opp i blæra. Jeg kjenner lite jeg nå, omtrent ingenting. Det eneste er om ikke jeg får stikke det inn selv, for jeg kjenner inngangen best selv.

Jeg kjenner nesten ingenting jeg heller bare jeg får gjort det sjøl. Når andre gjør det, er det VONDT.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...