Gå til innhold

Skjønner ingenting?

Anbefalte innlegg

Gjest klokkeline

Er en smule paranoid her jeg sitter. Min vante datamaskin har kuttet ut dol og kun dette. Får bare at "siden kan dessverre ikke vises?"

Har dere mulighet for å stenge av dette?

Kan naboen min stjele min dol?

Hva kan ha skjedd??

Denne maskinen virker jo. Tror jeg har gjort noe galt her inne og at dere har mulighet til å stenge meg ute, har dere det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315639-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Ja, veldig lokal når kun dol er borte på maskinen. På alle andre maskiner vi har i huset virker dol. Blir paranoid av dette jeg :-(, hva om naboen har tilgang til alt jeg har skrevet her inne, hjelpe meg ((

Surfer du på åpent nettverk? Har du ikke blokkert nettverket ditt for uvedkommende?

Du har ikke tilfeldigvis kommet inn på en side som er slettet av webmaster?

Hilsen

Gjest klokkeline

Surfer du på åpent nettverk? Har du ikke blokkert nettverket ditt for uvedkommende?

Du har ikke tilfeldigvis kommet inn på en side som er slettet av webmaster?

Hilsen

Har trådløst nettverk. Når jeg søker på doktor online får jeg bare "siden er ikke tilgjengelig." Alt ellers virker. Noen har stjålet dol :(

Annonse

Gjest klokkeline

Kan det egentlig finnes et naturlig svar på dette? Er det et signal om at jeg burde slutte på dol og heller finne på noe annet? Kan jo studere til prest f.eks. eller profet, vet ikke hva som er best egentlig? Men når jeg får et så tydelig tegn som at dol forsvinner fra maskinen min og ingenting annet, så må jeg jo skjønne at dette må jeg slutte med ;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...