Gå til innhold

Boffaris, uttalelse

Gjest husip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Bookworm

8

• Jølsen

5

• pekkaline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har aldri tenkt på det, for jeg spiser ikke sånt søl. Skulle jeg uttalt det ville det blitt BÓFFAris, som i sofagris (slik noen sier SÅFFA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt på det, for jeg spiser ikke sånt søl. Skulle jeg uttalt det ville det blitt BÓFFAris, som i sofagris (slik noen sier SÅFFA)

ok. slik sier jeg det også. tenkte kanskje jeg uttalte det feil og at det er derfor de ikke har det i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. slik sier jeg det også. tenkte kanskje jeg uttalte det feil og at det er derfor de ikke har det i butikkene.

Klart du må uttale matvarene riktig når du skal handle, ellers gidder jo ikke betjeningen hjelpe deg!

"I'd like some boffaris please!" "Sure, just take a look next to the eplehylle der borte!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må uttale matvarene riktig når du skal handle, ellers gidder jo ikke betjeningen hjelpe deg!

"I'd like some boffaris please!" "Sure, just take a look next to the eplehylle der borte!"

hm, kanskje jeg skulle prøve på engelsk?

helt utrolig at det skal være så vanskelig å oppdrive altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm, kanskje jeg skulle prøve på engelsk?

helt utrolig at det skal være så vanskelig å oppdrive altså.

Jeg har sett de har det på Coop Prix hvertfall, tror vel de har sitt eget merke X-tra med boffaris også.

Personlig foretrekker jeg ordentlig frokost med brød, ost, salami, agurk, tomat, oliven, honning, te og juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det ikke i det hele tatt.

Som barn hendte det at jeg spiste puffet ris, g da sa vi "puffa-ris" i ett ord.

Har aldri hørt om boffaris, jeg. Men jeg spiste det mye da jeg var lita, da kalte vi det puffet ris eller japansk ris (eller japansk gris som jeg i hele barndommen trodde det het, da...) ;o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det ikke i det hele tatt.

Som barn hendte det at jeg spiste puffet ris, g da sa vi "puffa-ris" i ett ord.

Vi ble som regel riset vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg har stusset over alle disse inleggene om boffaris. Kan det være at det er noen fra utlandet som kaller det for boffaris? Eller kan det være at buffa er et utenlandsk ord? Er det egentlig honnikorn du tenker på ? :) Jeg synes det likner på vår norske puffet ris men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg har stusset over alle disse inleggene om boffaris. Kan det være at det er noen fra utlandet som kaller det for boffaris? Eller kan det være at buffa er et utenlandsk ord? Er det egentlig honnikorn du tenker på ? :) Jeg synes det likner på vår norske puffet ris men....

''Jeg må si jeg har stusset over alle disse inleggene om boffaris. Kan det være at det er noen fra utlandet som kaller det for boffaris? ''

Eller kan det være en av gjengangerne her inne som morer seg til det kjedsommelige med ørten gjentagelser? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg må si jeg har stusset over alle disse inleggene om boffaris. Kan det være at det er noen fra utlandet som kaller det for boffaris? ''

Eller kan det være en av gjengangerne her inne som morer seg til det kjedsommelige med ørten gjentagelser? ;-)

Ja det er vel helst det siste og derfor jeg ikke har svart før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller det, må si jeg er utrolig lei disse innleggene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Heller det, må si jeg er utrolig lei disse innleggene nå...

Samme her. Men vedkommende stopper jo heller ikke med all den responsen h'n får.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bøffa ris. Altså ris som noen har stjålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull, fra ende til annen. Ikke mat trollet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...