Gå til innhold

Boffaris, uttalelse

Gjest husip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Bookworm

8

• Jølsen

5

• pekkaline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Liker du TROLLkrem?

Ja, det kan være nokså nydelig, om det er nok tyttebærmarmelade på.

nå er jeg tom for boffaris, igjen.. sukk.ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Du kan jo prøve deg med en "harrytur", kanskje du finner din yndlings spise over kjølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønse-Magda

Stua tyttebær er nå best da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønse-Magda

har du oppskrift?

jeg elsker marmelader av alle sorter nemlig,

3 liter tyttebær, 2 kg sukker, 250g honning, 1 liter kremfløte, 4 ss timian, salt og pepper. Kokes i 5-6 timer på svak varme. Passer ypperlig til medisterpudding og stekt flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

Fanken så du eter da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg må si jeg har stusset over alle disse inleggene om boffaris. Kan det være at det er noen fra utlandet som kaller det for boffaris? ''

Eller kan det være en av gjengangerne her inne som morer seg til det kjedsommelige med ørten gjentagelser? ;-)

Jeg heller mot at det er en kunststudent som holder på med et prosjekt. Han skal sikkert lure folket til å lage en aksjon for kreve at butikkene tar inn Boffaris som egentlig bare er et anagram for noe annet festlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller mot at det er en kunststudent som holder på med et prosjekt. Han skal sikkert lure folket til å lage en aksjon for kreve at butikkene tar inn Boffaris som egentlig bare er et anagram for noe annet festlig:)

''Boffaris som egentlig bare er et anagram for noe annet festlig:)''

Aha!! ;-)

FAR, SI BOF! (altså en anmdning om at far må bjeffe litt forsiktig)

Men aller helst tror jeg det er denne:

BA FOR FIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Aha!! ;-)

BA FOR FIS

Jeg tror det er noe en sier til hunden Aris:

Si "Boff Aris"

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe en sier til hunden Aris:

Si "Boff Aris"

Hilsen

Eller "boff" kan være et kjælenavn på den lille hunden som Ari Behn eier, altså "Aris boff".

Eventuelt så kan det stå for "Farsi FOB", der FOB som kjent er hentet fra shippingindustrien og betyr "free on board";-) Altså et slags gratis språkkurs til sjøs.

Det er også en viss mulgihet for at det dreier seg om barnesnakk "siraf bof", altså at barnet kommenterer en sjiraff som eksploderer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha!! ;-)

BA FOR FIS

''BA FOR FIS''

Den tror jeg mest på, men undres på hvorfor noen måtte ønske det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''BA FOR FIS''

Den tror jeg mest på, men undres på hvorfor noen måtte ønske det:-)

Sikkert en som har skikkelige luftsmerter - da er ingenting som å sleppe en durabelig braker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller "boff" kan være et kjælenavn på den lille hunden som Ari Behn eier, altså "Aris boff".

Eventuelt så kan det stå for "Farsi FOB", der FOB som kjent er hentet fra shippingindustrien og betyr "free on board";-) Altså et slags gratis språkkurs til sjøs.

Det er også en viss mulgihet for at det dreier seg om barnesnakk "siraf bof", altså at barnet kommenterer en sjiraff som eksploderer!

Men får man kjøpt eksploderte sjiraffer på butikken da? Eller, forresten - det var jo nettopp det som var problemet, h*n fkk ikke kjøpt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får man kjøpt eksploderte sjiraffer på butikken da? Eller, forresten - det var jo nettopp det som var problemet, h*n fkk ikke kjøpt det...

Eller at dette norske barnet var på ferie hs Robert Mugabe, da et mislykket attentat mot presidenten rammet en uskyldig sjiraff istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Jeg har aldri sett levende sjiraffer i butikken, så de må være eksploderte før de kom i butikken, hvis de fås kjøpt da.

Hilsen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at dette norske barnet var på ferie hs Robert Mugabe, da et mislykket attentat mot presidenten rammet en uskyldig sjiraff istedet.

Huff, jeg er ikke for slik sjiraffterror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett levende sjiraffer i butikken, så de må være eksploderte før de kom i butikken, hvis de fås kjøpt da.

Hilsen ;-)

Kan hende det ligger i kjøledisken, under "sjiraffstuing" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...