Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt i begynnelsen av 20-årene som har et stort problem, penis er kjempeskjev. jeg føler at den er blitt mye skjevere de siste 2-3 årene. penishodet er blitt skjevt og heller kraftig ned til venstre. det er ikke uvanlig når jeg onanerer stående at jeg spruter 45 grader til venstre. i tillegg har reisningsevnen blitt dårligere de siste 2-3 årene, og pga dette er selvtilliten lav, slik at jeg fortsatt er jomfru. jeg har derfor noen spørsmål. 1) hva kan skjevheten skyldes? 2) hvor skjev kan penis være før det er umulig å gjenomføre samleie? 3)er det mulig å korigere skjevheten kirurgisk? til slutt vil jeg si at jeg til tider er plaget med smerter i penis og vond lukt,kan dette skyldes at penis er skjev? håper at noen kan svare på dette innlegget

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31607-skjev-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o

Skjev penis er ikke uvanlig, og det er skrevet om det flere ganger på Doktoronline.

Oftest skyldes skjev penis en bindevesvsdannelse i det faste vevet rundt penisskaftet. Dette kan man rette opp med en liten operasjon.

Det går nok an å gjennomføre et samleie med penis i 45 graders vinkel, fordi både vagina og penis er temmelig elastiske organer.

Det er mulig at skjevheten kan gi smerter.

Vond lukt har neppe noe med skjev penis å gjøre. Det blir alltid bakterievekst mellom forhuden og penishodet, og dette fører til lukt dersom man ikke vasker penis regelmessig med forhuden trukket tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31607-skjev-penis/#findComment-124959
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Skjev penis er ikke uvanlig, og det er skrevet om det flere ganger på Doktoronline.

Oftest skyldes skjev penis en bindevesvsdannelse i det faste vevet rundt penisskaftet. Dette kan man rette opp med en liten operasjon.

Det går nok an å gjennomføre et samleie med penis i 45 graders vinkel, fordi både vagina og penis er temmelig elastiske organer.

Det er mulig at skjevheten kan gi smerter.

Vond lukt har neppe noe med skjev penis å gjøre. Det blir alltid bakterievekst mellom forhuden og penishodet, og dette fører til lukt dersom man ikke vasker penis regelmessig med forhuden trukket tilbake.

Det har også blitt lansert en krem i USA som heter "Topical Verapamil".

Sendte en mail til firmaet som lager den og spurte hvordan man får tak i den i Norge. Svaret var at man måtte få en resept fra lege, så kunne de sende den fra Australia. Vet ikke helt om det er så enkelt, for denne kremen er visst ikke godkjent/registret i Norge ennå.

Dette virker i alle fall lovende. Søk på navnet på kremen på nettet.

Alternativet er operasjon. Urologisk Klinikk på Masjorstua, for eksempel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31607-skjev-penis/#findComment-133598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...