Gå til innhold

Til alle. Jeg skifter nick

Anbefalte innlegg

Jeg hadde glemt å slette loggen og min datter hadde lest tråden " Hvis du vant 40 mill"

Hun skjønte hvem jeg var og var ikke enig med meg. Hun hadde ihverfall blitt _veldig_ mye lykkeligere om hun vant 40 mill ;o)

Jeg tror ikke hun tar seg tid til å sette seg ned å lese alle mine innlegg, men det er greit å være på den sikre siden.

Jeg kommer tilbake når jeg har funnet meg et nick :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316414-til-alle-jeg-skifter-nick/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hun byttet jo fra det fordi datteren oppdaget det også...

Noe å lære her, tro?

Et siste svar før jeg skifter nick.

Jeg er ganske sikker på at hun ikke går inn her og leser. Hun er nok ikke så veldig interesert i å finne ut hvem jeg er, men jeg skifter for sikkerthets skyld alikevel. Det var helt tilfeldig at hun fant innlegget på loggen. Jeg hadde glemt å slette. Det var også helt tilfeldig at hun brukte min pc.

Noe av det samme skjedde med det forrige nicket og jeg hørte aldri noe om at hun leste flere av innleggene mine, så jeg tror ikke er så veldig nysgjerrig av seg.

Gjest Gulla Wiltersen

Et siste svar før jeg skifter nick.

Jeg er ganske sikker på at hun ikke går inn her og leser. Hun er nok ikke så veldig interesert i å finne ut hvem jeg er, men jeg skifter for sikkerthets skyld alikevel. Det var helt tilfeldig at hun fant innlegget på loggen. Jeg hadde glemt å slette. Det var også helt tilfeldig at hun brukte min pc.

Noe av det samme skjedde med det forrige nicket og jeg hørte aldri noe om at hun leste flere av innleggene mine, så jeg tror ikke er så veldig nysgjerrig av seg.

Sleng inn et hint da så vi kjenner igjen den nye kjolen vi som er vant til deg :-)

Jeg bruker ellers ca laaang tid på å kjenne igjen folk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...